BRIEF:
Feladatunk egy olyan whisky portál fejlesztése volt, amely képes több piacot, régiót lefedve több nyelven is elérhetően egységesített tartalommal képviselni olyan nagy márkákat, mint a The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas, 100 Pipers stb. A Whiskyology.com portál fő célcsoportja a 30+ A státuszú férfiak. A célcsoportnál azonban javarészt nem a lokális, magyar piacra kell gondolnunk, hanem több régiót lefedő, nemzetközi célcsoportra.
MEGVALÓSÍTÁS:
A megvalósítás során a fő vezérelv az volt, hogy létrehozzunk a megrendelő számára egy olyan nemzetközi online magazint, melyben a Pernod Ricard márkái minőségi tartalomként tudnak megjelenni, ezen keresztül is támogatva a márkaismertség építése mellett a relevanciaépítést és értékesítést. Egy olyan oldal létrehozása volt a cél, mely erősíti a Pernod Ricard márkák kapcsolatát a minőségi whiskyfogyasztással.
EREDMÉNYEK:
A Whiskyology.com portál megvalósítása során a fő kihívást a nemzetközi és multikulturális környezetben felépítendő projektgondozási rendszer jelentette. A neo által kidolgozott tartalomfrissítési és karbantartási mechanizmus megoldást jelent erre, amely már a gyakorlatban is sikerrel bizonyított. Az országok koordinációját teljes mértékben a neo végzi a lehető legnagyobb mértékben automatizált keretek között, a végletekig egyszerűsítve a bonyolult, többszintű, többnyelvű elfogadási és élesítési folyamatokat. A megbízó feladatai ezáltal teljes mértékben a tartalomfejlesztésre összpontosulhatnak.