Penge egy fesztivál lett – Wilkinson Hostess Aktivitás az EFOTT 2024 Fesztiválon
Képzeld el, hogy a nyár legforróbb fesztiválján jársz, ahol a zene dübörög, a hangulat a tetőfokán, és a nap perzseli a bőrödet. Most adj hozzá ehhez egy olyan élményt, ami nemcsak hogy megkönnyíti a fesztiválozók életét, de még menőbbé is teszi őket! A Wilkinson idén az EFOTT-on robbantott, amikor több ezer borotvát osztott ki a fesztiválozóknak, gondoskodva arról, hogy mindenki frissen, üdén és készen álljon a legjobb nyári kalandokra.
Célközönség
Az EFOTT 2024 fesztivál, amely immár 48 éve a legnagyobb hallgatói rendezvény Magyarországon, kiváló lehetőséget biztosított a Wilkinson számára, hogy közvetlenül érje el célcsoportját. Az ügynökségünk feladata volt a teljes hostess aktivitás megtervezése és kivitelezése, amely magában foglalta a Wilkinson Hydro5 és Intuition Complete borotvák 23 000 darabos termékminta kiosztását, illetve az ezekhez kapcsolódó szórólapok átadását a fesztivál három napján.
Stratégia
Az ügynökségünk számára a legfontosabb KPI az volt, hogy minden egyes termékminta és szórólap a fesztivál három napja alatt eljusson a közönséghez, amit sikeresen teljesítettünk is. Az év elején elkészítettünk egy komplex javaslatcsomagot a potenciális aktivitásokról, melyek közül az EFOTT fesztivál bizonyult a legideálisabbnak, hogy nagy létszámban elérjük a célcsoportot.
Feladataink közé tartozott az EFOTT szervezőkkel való kapcsolattartás, a helyszín és lehetőségek egyeztetése, valamint az összes adminisztrációs tevékenység lebonyolítása. Emellett mi koordináltuk a hostess csapatot is, beleértve a hostess look megtervezését és megvalósítását (ruha badge, vászontáska), a szórólapok tervezését és gyártását, valamint a termékek logisztikáját a raktártól egészen a fesztivál helyszínéig.
A hostess aktivitást három napon keresztül, szerdán, pénteken és szombaton valósítottuk meg. Az első napon 6 hostess dolgozott, míg a pénteki és szombati napokon 15 főre bővült a csapat. A cél az volt, hogy minden nap a kijelölt időszakban (14:00-18:00) a lehető legtöbb fesztiválozóhoz eljussanak a termékminták. Szerdán a kemping- és a fesztivál bejáratainál kezdtük a minták kiosztását, míg a hétvégi napokon a belépési pontokra és a fesztivál területére koncentráltunk, így biztosítva, hogy minden termék és szórólap a fesztivál látogatóihoz kerüljön. Wilkinson_Efott_Female_Complete_update_Leaflet _148x210mm.jpg490.28 KB
Eredmények
A három nap alatt sikerült a teljes mennyiséget szétosztani, így elértük a kitűzött célunkat. Az időjárás kihívásai ellenére (nagy meleg, erős napsütés) a hostess csapatunk remekül helyt állt. Az EFOTT szervezői is támogatták munkánkat, biztosítva a hostess lányok számára árnyékos pihenőhelyeket és frissítő vizet.
Ahogy mi láttuk
Az idei sikeres EFOTT aktivitásunk arra inspirál minket, hogy jövőre még inkább kibővítsük jelenlétünket, és jobban kihasználjuk a fesztivál adta lehetőségeket. A következő évben tervezzük például egy fix pont létrehozását is a fesztivál területén, ahol interaktív programokkal, játékokkal és további nyereményekkel vonzzuk be a közönséget. Ezzel nemcsak a termékek átadása válik gördülékenyebbé, hanem a Wilkinson márkaélményt is még emlékezetesebbé tehetjük a fesztiválozók számára. Wilkinson_Efott_Hydro5_Leaflet 148x210mm.jpg329.25 KB
Zárszó
A Wilkinson hostess aktivitása az EFOTT 2024 fesztiválon sikeresen teljesítette céljait. A fesztivál több mint 100 000 látogatójából rengetegen jutottak hozzá a márka termékeihez és információihoz, ami hosszú távon erősítheti a márka ismertségét és piaci pozícióját. A jövőbeni eseményekre vonatkozóan az idei tapasztalatok alapján finomítjuk majd a stratégiánkat, hogy még hatékonyabb legyen a jelenlétünk.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.