Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
Péntek 09:37
Idén harmadik alkalommal kértek fel minket, hogy tartsunk a MOL Alapítvány utánpótlás sportolóinak, edzőinek és a szülőknek online továbbképzést a social media felelősségteljes használatáról és brandépítési trükkjeiről.
szeptember 21. 16:22
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!
augusztus 26. 09:56
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!
október 11. 10:30
A tudás úgy jó, ha megosztják. Egyik fő neo-s alapelvünket követve indítottuk útnak webinárium sorozatunkat, ahol a digitális világ rejtelmeivel és trendjeivel igyekszünk megismertetni minden kedves érdeklődőt. Az első felvonásban az elmúlt időszak médiapiaci változásai kerültek górcső alá.
szeptember 15. 16:09
A legtöbben a második hullám kezdete óta nem láttuk egymást személyesen. Bár már tökélyre fejlesztettük a home office-olást, kár lenne tagadni, hogy mennyire hiányzott mindannyiunknak a személyes kontaktus. Főként, hogy az elmúlt időszak nagy változásai miatt – bármennyire is hihetetlenül is hangzik – sok arcot most láttunk először élőben!
július 19. 17:09
Kíváncsian vártátok, milyen eredményeket ér el a Ristorante első kizárólag digitális csatornákon futtatott image kampánya? Itt az idő, hogy beszámoljunk róla!
Ismerj meg minket!
Cini kutya
#iloveSuti #hülyemacskak #fejvadászokkíméljenek