Feri előadásában rávilágított, hogy a Threads, az Instagram mikroblogolásra épülő új platformja, 2023-ban robbant be, de az aktivitás gyors visszaesése után kérdésessé vált a hosszú távú szerepe. A magyar márkák, mint a Telex és a Magyar Telekom már jelen vannak a felületen, de a hirdetések és a monetizációs lehetőségek még csak formálódnak. A Threads egyelőre a „bébi” social csatornák közé tartozik, de az API és analitikai eszközök fejlesztése nagy potenciált rejt.
A Threads-zel szemben a Reddit a hazai és globális sikerekről szólt. Ez a platform nemcsak interakcióban, hanem SEO szerepben is kiemelkedő: a Google keresési találatok között a Reddit kimagasló helyen áll, így a magyar márkák számára is ideális terep lehet. Az upvote/downvote rendszere és a közösségi hitelesség (Karma) révén a felhasználók sokkal hitelesebbnek érzik a Redditen megjelenő tartalmakat. Feri kiemelte, hogy a Redditen való jelenlét egyelőre kiaknázatlan terület itthon, de a conversational marketing előretörésével ez gyorsan változhat.
Végezetül, a Reddit és Threads is óriási lehetőségeket rejt a magyar márkák számára, legyen szó mikroblogolásról, tartalommegosztásról vagy közösségépítésről.