A beszélgetést nagy érdeklődés előzte meg, így izgatottan készültünk fel a nagy napra. Hogy biztosan a lehető legpontosabb szakmai tudást biztosítsuk résztvevőinknek, felkértük a Datalyze Research-től Sütő Annát és Molnár Esztert. Segítségükkel körbejártuk az influencer piacot, az influencer tervezés lépéseit és szintjeit, valamint persze azt, hogy miben segíthet egy kutatás. Milyen adatok állnak ilyenkor a rendelkezésünkre? Miket lehet egy adatlapú kutatásból kiolvasni? Hogyan határozzuk meg ezek alapján az influencer perszónát, a célcsoportot, és a legoptimálisabb tartalmakat (content mapping)? Akik ott voltak a Zoom videószobában már mind tudják a választ.
Az előadás során konkrét kutatásokon keresztül, példákkal is szemléltették az elméleti anyagot, így minden résztvevő kézzel fogható tudással kattinthatott az X-re az előadás végén. Ha lemaradtál volna, kövesd Facebook oldalunkat és csekkold rendszeresen az elődadások oldalát, hogy mindenképp értesülj a következő előadásról!