Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
január 04. 16:57
Az ünnepek sem tántorítottak el minket attól, hogy még a nagy lazítások előtt megtartsuk a 3. digitális előadásunkat. A legújabb webináriumon a globális és hazai esport, valamint gaming piacot vettük górcső alá, hogy kiderítsük, hol tart jelenleg a szegmens és milyen hirdetési lehetőségeket rejt a szakma számára.

Streamerek, esportolók, gamerek, mobiljátékok és hardverek – egy sok összetevős piac, ami jelenleg globálisan 1 milliárd dolláros, Magyarországon pedig 50 milliárd forintos forgalmat bonyolít le. Sok digitális szereplőhöz hasonlóan a világjárvány óriási löketet adott a már egyébként is évek óta folyamatosan növekedő szegmensnek. Becslések szerint 2021-ben nagyjából 640 ezer magyar játszott rendszeresen, ez pontosan ennyi, jellemzően reklámkerülő fogyasztót jelent, akiket jól célzott hirdetésekkel el lehet érni valamilyen videojátékos tartalmon keresztül.

A neo két kollégája, Feri és Marci a Lenovo Honvéd Esport szakági vezetőjével, Mezei Péterrel kiegészülve járta körbe a piac adta lehetőségeket. Érdekes számok és jelenségek (pl. Snoop Dogg is videojátékokat streamel már) mellett szó esett az esport és hagyományos sportok kapcsolatáról, az esport szakosztályokról és ligákról. Ahogy arról is, hogy egyre több cég és márka ismeri fel a szegmensben rejlő potenciált és vesz részt akár szponzorként, akár hirdetőként. Az online megjelenések mellett az offline rendezvények, versenyek is egyre gyakoribbak a Gamerland elnevezésű, kifejezetten erre a célra létrejött létesítménynek köszönhetően.

Ez mind persze csak a jéghegy csúcsa, de ne búsulj nagyon, ha erről lecsúsztál – a következő hónapokban megismételjük az előadást! Érdemes rendszeresen csekkolni a digitális előadások oldalát, hogy biztosan ne maradj le kedvenc témáidról.

Legújabb hírek
A Raja, Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója megérkezett a magyar piacra és minket kértek fel, hogy segítsünk a bevezetésben. B2B célcsoport esetében mindig nagyobb a kihívás, de álltunk elébe, így decemberben el is startolt a célzott kampány!
január 12. 09:43
Előkarácsonyi ajándékként ért minket az a nagyon kellemes meglepetés, hogy Különdíjat nyertünk szolgáltatás kategóriában Az Év Honlapja 2021 pályázaton! A dicsőséget a Helvetic Clinics fogászatnak készített weboldalunkkal érdemeltünk ki.
január 06. 09:40
Az ünnepek sem tántorítottak el minket attól, hogy még a nagy lazítások előtt megtartsuk a 3. digitális előadásunkat. A legújabb webináriumon a globális és hazai esport, valamint gaming piacot vettük górcső alá, hogy kiderítsük, hol tart jelenleg a szegmens és milyen hirdetési lehetőségeket rejt a szakma számára.
január 04. 16:57
Ismerj meg minket!
Juci Junior Account Manager
#reggeliedzes #harrypotter #mutimitsütsz #utazas