A Neo nem először kapott meghívást a Protechtorhoz, Feri 2021 decemberében az e-commerce marketing jelen és jövőbeni helyzetéről szakértett, erről itt írtunk korábban! A cikkben található linken a teljes beszélgetés meghallgatható!
Február 24-én Novák Feri és Pintér Róbert, a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének oktatója azt a témát járta körül, hogyan alakultak át a fogyasztói attitűdök az elmúlt évek során, és mire lehet számítani a piacon az új generációk belépésével.
A beszélgetés kiindulópontját a pandémia, annak is a fogyasztói szokásokat átalakító hatásának elemzése adta, kitérve rá, melyek a főbb különbségek a pandémia előtti és mai vásárlói elvárások között. Majd a Z és az Alfa generáció bemutatásával azt vizsgálták meg alaposan, miként befolyásolja a piac működését a generációk változása. Megszületettek a válaszok arra a kérdésre, hogy mely technológiai és stratégiai változásokkal kell számolniuk a kereskedőknek, ha lépést akarnak tartani az igényekkel és elvárásokkal.
A beszélgetés résztvevői megosztották vízióikat arra vonatkozóan is, hogyan fog kinézni szerintük a kereskedelem 2030-ban, mire számíthatunk 2040-ben, illetve, hogy miként tud integrálódni az e-kereskedelem és a kommunikáció a metaverzumba.