Az előadásra készülve összegyűjtöttük az eddigi jóslatokat, mellé tettük a gyakorlati tapasztalatainkat és szépen ki is rajzolódtak a következő egy-két évet biztosan meghatározó online trendek, mind a social media, az influencerek, a tartalommarketing és a web 3.0 területét illetően.
Ez alkalommal az érdeklődők már nem csak élőben hallgathatták végig Novák Ferit, a Neo integrált kommunikációs és social media üzletágak vezetőjét, az előadásról készült felvételt is kérhetik az eseményre előzőleg regisztráltak.
És hogy mi mindenre derült fény? Többek között arra, hogy a következő évek meghatározó trendje lesz a hang-, illetve képalapú keresés, valószínűleg a szövegalapú SEO rovására. Már tudjuk azt is, hogy a márkáknak 2,4 másodpercnél kevesebb idő alatt kell megragadniuk a felhasználók figyelmét, és a legjobb, ha a social felületeik vásárlásra is alkalmas posztokat sorakoztatnak fel.
Az influencerek kiválasztása esetében érdemes nyitott szemmel járni, hiszen akár a saját dolgozóink között is megtalálhatjuk számításainkat! És akkor még nem említettük a podcastek előnyeit, a UGC legújabb formáit, valamint a Meta felületein már kopogtató NFT közösséget.
Digitális előadás-sorozatunk folytatódik, Te se maradj le! Kövesd a Neo Facebook oldalát és csekkold rendszeresen weboldalunkat!