BRIEF:
Tervezzünk olyan Viber matricacsomagot az egyik leginnovatívabb hazai médiaoldalnak, amilyennel még nem találkozott a magyar viberező célközönség.
MEGVALÓSÍTÁS:
A legnépszerűbb hazai online utazós portál, az Utazómajom tavasszal elsők között nyitott public accountot a Viber csevegő programban, azonban nem a Viberen jelenlévő márkák számára megszokott utat járta eddig. Ugyanis követőit nem matricacsomag piacra dobásával szerezte – melynek ingyenes letöltésével a viberezők egyúttal a márka követőivé is válnak –, hanem organikus úton építette fel tizenkétezer fős táborát, akik direkt Viberüzenetek formájában kapják a legfrissebb útiajánlókat vagy éppen error fare-eket. Év végén azonban az Utazómajom is megjelentette a saját matricacsomagját, melynek elkészítését ránk bízta, és aminek az Utazás majomszokás nevet adtuk.
Animált matricákat terveztünk (amelyek a jobb felül található linken egyenként is megnézhetőek), ezt megoldást Magyarországon eddig egyedül a Sziget használta a matricáihoz. Magát az animálást a Viber kollégái végzik, mi pedig a key visualt, a matrica képfázisokat terveztük meg. A bevezetéshez pedig népszerűsítő videót és Viber-bannert is készítettünk.
EREDMÉNY:
A megjelenés után három héttel már 70.000 letöltésnél tartott a sticker pack. Az Ügyfél pedig úgy örült neki, mint majom a farkának!