A Tchibo webáruház ismertségépítő kampányában bevetettük a televíziót is, melyhez magunk készítettünk TV szpotot, supercut technikával.
BRIEF:
A Tchibo országos webáruházának bevezetéséhez egy komoly ismertségnövelő aktivitást kellett terveznünk, melyhez az első kommunikációs időszakban felmerült a TV megjelenés igénye.
MEGVALÓSÍTÁS:
Az integrált kampány egyik elemeként az online kampány mellett TV megjelenéseket terveztünk és kampánykreatívot készítettünk supercut technikával a költségek alacsonyan tartása érdekében, mivel az eredeti tervekben nem szerepelt médiamegjelenés.
EREDMÉNY:
A TV megjelenések hozták az igazi áttörést a forgalomterelésben. Kizárólag online aktivitással nem sikerült volna néhány hónapos bevezetéssel tervezve az ismertségépítés ennyire jól. A júliusban induló megjelenések hatására időben tudtunk továbblépni a konverziós célok felé, amelyek egy sikeres karácsonyi időszakot eredményeztek.