Hogyan repítette el digitális kampányunk a Szentkirályit öt kontinensre egy nyár alatt?
BRIEF:
Tervezzünk olyan kampányt, amivel kifejezetten a fiatal fogyasztókat szólítjuk meg, és ösztönözzük az "Egy csepp nyár" nyereményjátékban való részvételre. További cél, hogy különleges hirdetési formátumokkal érjük el ezt az új célközönséget.
MEGVALÓSÍTÁS:
A célcsoport miatt egyértelműen digitális fókuszú kampányt terveztünk, de az általunk tervezett kampányarculati elemeket – a digitális kreatívokon túl – kézbe is foghattuk az ásványvizes palackokon, illetve a támogató TVC-ben is felhasználta a Szentkirályi.
Az Instagramra épülő kommunikációban a fogyasztók egyszerű feladatot kaptak: az #egycseppnyar kampány hashtag-et használva kellett feltölteniük utazós fotóikat, és így megmutathatták, hogy a Szentkirályi palack milyen csodás helyeken járt az öt kontinens számos pontján. A nyereményjáték során értékes napi nyereményeket és különdíjakat sorsoltunk, folyamatosan motiválva a résztvevőket az újabb és újabb feltöltésre. A fődíj nyertese pedig egy kétszemélyes New York-i álomúttal lett gazdagabb.
A kiemelt social média kommunikációt hangsúlyos vásárolt médiatámogatással erősítettük, amihez influencer marketing is társult. Továbbá az általunk tervezett augmented reality megoldással, különleges módon hívtuk fel a célcsoport figyelmét a promócióra, így igazán interaktív módon is eljuttathattuk az üzenetet a fogyasztók számára.
EREDMÉNY:
A kampány során több mint 7.400 fotó érkezett, közel 2.800 usertől. Az #egycseppnyar hashtag központi kampányelemként tökéletesen támogatta a kijelölt kampánycélokat, így ugyanazzal a CTA-elemmel találkoztak a fogyasztók minden csatornán, erősítve az interakciót.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.