Az Internetes Vásárlás Napja kapcsán indult együttműködést követően a Játéknet megbízta a neo-t karácsonyi imidzs-kampányának kezelésével.
BRIEF:
A karácsonyi időszak minden online kereskedő számára kiemelt jelentőséggel bír. A Játéknet.hu az egyik legjelentősebb online játékáruházként számos előnnyel bír versenytársaival szemben, amelyek kiváló alapot nyújtanak a fogyasztói döntések megerősítésére. A legfontosabb üzleti cél konverzióként az online vásárlás volt.
MEGVALÓSÍTÁS:
Online fókuszú promóciót szerveztünk, amelyben 2 millió forint volt a fődíj. A neo tervezte és vásárolta az online, TV és rádió média megjelenéseket és készítette a kampánykreatívokat is.
A kampány eredménye meghaladta az eredetileg kitűzött célokat és ezáltal jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy 2013-ban a Játéknet.hu sikeresebb évet zárt a korábbinál.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.