Mára elképesztő mód felgyorsult a világ. Elég egyet pislantani, és lemaradunk valamiről. Egyetlen pillanat alatt eldől minden. A Telenor márpedig nem lekövetni akarja ezt az irgalmatlan sebességet, hanem diktálni. Diktálni szolgáltatásaiban, diktálni kampányaiban. Utóbbiba a neo is besegített. Méghozzá nem is akárhogy.
A Snapchat, a TikTok, az Instagram Reels, a YouTube Shorts egyre inkább rászoktatja az embereket a rövid életű tartalmak fogyasztására. A szűken limitált kínálat, a néhány hetes vagy pár napos kampányok hatékonysága meredeken emelkedik majd a következő években. A Telenor NAGYONTE kampánya mindössze 4 hétig futott. Ennyi idő alatt kellett a Hipernet sebességét hatékonyan kommunikálni. A szűk kampányidőszak rákényszerített minket, hogy kreatívan, mindenféle sallangtól mentesen mutassuk be a Hipernet, azaz a gyors adatforgalom előnyeit, még az 5G korszak előtt.
Célközönség
Célközönségként a 30-49 év közötti fizetőképes, potenciális vagy meglévő ügyfeleket határoztuk meg. Ezután a kampányt két fő szakaszra osztottuk.
Stratégia
Az első, demo szakaszban influencerekkel működtünk együtt, akik olyan tartalmakat hoztak létre saját, valamint a Telenor csatornáján, amelyek a Hipernet előnyeit mutatták be kreatívan, érthetően.
A második, aktivációs szakasz két hétig tartott. Ennek során a potenciális és meglévő ügyfeleket ösztönöztük arra, hogy megosszák saját tapasztalataikat a Hipernet használatával kapcsolatban. Ezt egy UGC nyereményjáték-aktiváció keretében valósítottuk meg. A kampány ezen szakasza főként a TikTokon futott.
A kampány részét képezte egy #hipergyorsan challenge, amelyet két ismert influencer bevonásával hoztunk létre. A kihívásban az influencerek két héten belül megtanulhattak egymástól egy-egy új képességet. Például Kállay Saunders András énekelni tanította Magyarósi Csabát, aki pedig a videószerkesztés fortélyait mutatta be az énekesnek.
Eredmények
A kihívás két fő videója a Socialbakers közösségi média elemző oldal adatai alapján a szeptemberi hazai YouTube ranglistán az első és harmadik helyéig repítették a Telenort. És végül két díjjal is jutalmazta a szakma a kampányunkat, így kerültek hozzánk a CMA (Content Marketing Awards) 2020, valamint az Influ 2020 versenyének bronz díjai.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.