Kommunikációs stratégia és digitális display-kampányok teljeskörű megvalósítása, kreatívkoncepcionálás integrált kommunikációhoz.
BRIEF:
2013 novemberében találkoztunk a Danubius Hotels marketingosztályával. Megfogalmazták, hogy a digitális kommunikáció területén nagy előrelépéseket szeretnének tenni. Mivel ezt a csatornát korábban kiegészítő jelleggel alkalmazták, szükséges volt egy olyan digitális kommunikációs stratégia megalkotása, amely önállóan és integrált kampányok fejlesztésekor is erősíti direkt vendég stratégiájukat.
MEGVALÓSÍTÁS:
Üzleti szegmensek alapján megalkottuk a célcsoportokat, akiket digitális csatornákon át elérhetünk. Elemeztünk korábbi piackutatásokat, valamint alaposan megvizsgáltuk a versenytársak kommunikációját, konzultáltunk online tour operatorokkal annak érdekében, hogy megtaláljuk, mi az, amiben eltérhetünk a piacon berögződött kommunikációs szokásoktól. A Danubius Hotels így nem terméket, hanem szolgáltatásokat kommunikál. Desztinációtól függetlenül, így minden belföldi háza ernyők alá rendezett szolgáltatáscsoportokhoz kötődő üzenetekkel hirdethető egy időben, azonos súllyal.
Hisszük, hogy az új, piacon nem megszokottnak nevezhető irány hozzájárul a Danubius Hotels közvetlen és közvetett márkaépítéséhez. Az online foglalások számában, valamint az ezeken át realizálódott bevétel arányában jól látható pozitív változás állt be 2014-ben. 2015-ben még tovább optimalizáltuk a megbízó, a neo és a partnerügynökségek közötti feladatmegosztást, amelynek értelmében az eddiginél még erősebb márkaőr szerepet vettünk fel: image- és relevanciaépítő kampányokra fókuszálunk, ezzel tovább erősítve a márkaértékeket.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.