BRIEF:
Az egykor a magnókazettáiról ismert BASF mára piacvezetőnek számít növényvédelmi megoldásaiban. A mezőgazdasági vállalkozói körben jól ismert, minőségi almárkáinak értékesítésére azonban erős, árfókuszú versenytársi kommunikáció hat ki. A minőség mellett elkötelezett visszatérő vásárló gazdákat ezért kedvezményekkel jutalmazzák. Feladatunk a megújult Kedvezményklub kommunikálása volt a gazdák számára, valamint a regisztráció, kuponletöltés és -beváltás ösztönzése, továbbá a korábbi weboldal lecserélése új, mobileszközre is optimalizált oldalra.
MEGVALÓSÍTÁS:
Két fő célcsoportunkat – már klubtagok és potenciális klubtagok – az egyes kampányszakaszokban más-más céllal és üzenettel szólítottuk meg. A kampány első szakaszában a hangsúlyt a megújult kedvezményklubra fektettük. Mind saját, mind vásárolt médiában a meglévő klubtagokat és a potenciális partnereket céloztuk a megújult Kedvezményklub előnyeivel. A megújulás kommunikációjánál print hirdetésekkel, pr-cikkekkel jelentünk meg a nyomtatott szaksajtóban. Online médiában – ahol kihívás volt a sok kisebb agrooldal kezelése – ismertség-építésre alkalmas szponzorációkkal, nagyméretű bannerekkel hívtuk fel a figyelmet az új Kedvezményklubra. Ekkor futott az az infovideó is – immár relevanciaépítő céllal – bemutatva a Kedvezményklubban újonnan elérhető kedvezményeket, ill. kvázi tutorialként ismertetve az oldal működését.
Kiemelt technikája volt a kampánynak a remarketing, ami többféle konverziós céllal és több csatornán valósult meg.
EREDMÉNY:
A kampány során 32%-kal nőtt a regisztrálók, és 42%-kal nőtt a kupont letöltők száma az előző évi eredményekhez képest! Összesen 989 regisztráció és 1713 kuponletöltés történt. Több mint 45 millió online reklámmegjelenés volt, és több mint 129 ezer átkattintás történt az online hirdetésekről.