Az adat az úr - célcsoport és influencer választás adat alapon
Vége már azoknak az időknek, amikor korra, nemre, lakhelyre és társadalmi státuszra tudtunk csak szűrni egy-egy kampány során. A big data korát éljük, amikor a fogyasztók online (és gyakran offline) életéről szinte mindent tudunk. Már nem megérzések és szimpátia, hanem számok alapján döntjük el kivel és kinek érdemes hirdetünk. De honnan tudjuk pontosan, ki a „jó” influencer? Milyen adatokat nézzünk a kiválasztásnál? Negyedik digitális előadásunkból mindenre fény derül!
Előadók: Sütő Anna, Molnár Eszter, Novák Ferenc
Regisztráció
További kurzusaink
Átalakuló világ – médiapiaci változások és várakozások
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.