A tender megnyerését követően elkezdett közös munka első állomása a „Vegeta Natur” termékcsalád social felületeinek kezelése (Vegeta - Főzz Szabadon - Facebook oldal, Vegeta Magyarország - Instagram oldal).
A komoly magyarországi múltra visszatekintő márka a social media kommunikáció elsődleges céljaként a fiatalabb korosztály elérését, figyelmének felkeltését, valamint a márka elérésének és interakcióinak növelését tűzte ki. Ennek megvalósulását szolgálják a márkaoldalakhoz csatolt, újonnan kialakított Facebook csoportok, azaz azok a zárt közösségek, ahol nem csak a márka, hanem a tagok is beszélgethetnek egymással, illetve a friss információk közzétételét követő értesítések miatt több emberhez eljutnak az üzenetek.
A fenti munkák mellett szakmai tanácsadóként is szorosan együttműködünk a Podravka márkákkal kapcsolatos kommunikációs stratégia kialakításában, aminek további apropót ad majd az év második felétől a cég 60. évfordulója várhatóan kiemelt marketingkommunikációs aktivitással.