Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
június 14. 16:08
Megérkezett digitális piaci áttekintésünk legfrissebb változata, a DMTK 2021! A kiadás apropójából most megmutatjuk, milyen izgalmakat csomagoltunk egyedülálló kiadványunkba.

Már tizennegyedik éve adunk átfogó képet a hazai és nemzetközi digitális média világáról a Digitális Média Tények Könyvében (DMTK). A 2021-es DMTK két fókusztémája szorosan kapcsolódik egymáshoz: a koronavírus hatásai, valamint az e-kereskedelem hihetetlen gyors fejlődése.

Ahogy ügyvezető igazgatónk, Pavláth Zita a bevezetőben említi: „Az internet feneketlen mélységében, a szabadon szerkeszthető igazság és a vélemények végtelen tengerében már nincs közös, biztos igazodási pont, hanem csak az igazság megszámlálhatatlan változata, mindenki számára testre szabva, targetálva, egyéni preferenciák mentén fűszerezve, hogy jó ízzel fogyasztható és főleg garantáltan emészthető legyen.” Ennek szellemében gyűjtöttük össze a legfontosabb tényeket, adatokat és megállapításokat, hogy fogódzkodót adjunk a digitális médiában dolgozó szakembereknek és érdeklődőknek.

Az idei Tények Könyvét először a május-júniusi összevont Kreatív magazin mellékleteként olvashatjátok. Ezután augusztus környékén mindenki számára elérhetővé tesszük a digitális változatot a honlapunkon. Kövessetek minket Facebookon, hogy ne maradjatok le róla!

Legújabb hírek
Kíváncsian vártátok, milyen eredményeket ér el a Ristorante első kizárólag digitális csatornákon futtatott image kampánya? Itt az idő, hogy beszámoljunk róla!
július 19. 17:09
Amikor kevés alapanyagból kell nagyot alkotni: lessetek bele, hogyan állt össze az AMC nyárindító kampánya!
július 02. 09:56
Megérkezett digitális piaci áttekintésünk legfrissebb változata, a DMTK 2021! A kiadás apropójából most megmutatjuk, milyen izgalmakat csomagoltunk egyedülálló kiadványunkba.
június 14. 16:08
Ismerj meg minket!
Emese graphic designer
#grafika #design #zemse #mókaéskacagás