Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
február 22. 14:20
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!

2020 nyarán indult el a Drive, vagyis a MOL utazási magazinja, aminek online médiakampányaiért a kezdetektől fogva mi felelünk. Fő feladataink 2021-ben sem változtak: digitális megoldások segítségével növeljük a márkaismertség és az oldal forgalmát, ezzel támogatva a stabil olvasói bázis kiépítését.

A tavalyi eredmények alapján egyértelmű volt, hogy a hirdetések hatékonyan támogatják a fő célokat, ezért ügyfelünk fél évvel meghosszabbította a kampányt. A tanulságok szintetizálása után optimalizáltuk a médiamixet, valamint házon belül tervezhettük meg a kampány kreatív elemeit is. Ezekből az új kreatívokból láthatjátok az „első fecskéket” a cikkben.

Összefoglalva: ha utazási tippeket, élménybeszámolókat vagy a legjobb kirándulóhelyeket keresed, nézz fel a https://drivemagazine.eu/hu/ oldalra!

Legújabb hírek
Kíváncsian vártátok, milyen eredményeket ér el a Ristorante első kizárólag digitális csatornákon futtatott image kampánya? Itt az idő, hogy beszámoljunk róla!
július 19. 17:09
Amikor kevés alapanyagból kell nagyot alkotni: lessetek bele, hogyan állt össze az AMC nyárindító kampánya!
július 02. 09:56
Megérkezett digitális piaci áttekintésünk legfrissebb változata, a DMTK 2021! A kiadás apropójából most megmutatjuk, milyen izgalmakat csomagoltunk egyedülálló kiadványunkba.
június 14. 16:08
Ismerj meg minket!
Dénes Video content manager