A kampány célja
2022 májusában a MOL kínálata újabb ízletes termékekkel bővült: JIM energiaitallal és Crunch&Go chips-ekkel. A MOL termékbevezető kampánya során számos izgalmas eszközt bevetett az ismertség növelése és az eladásösztönzés érdekében. A fiatalabb, mainstream közönség elérése volt a cél.
Koncepció
Az energiaital arca Jim, a mindig pörgős és játékos boston terrier – ő testesíti meg a termék szellemiségét, és segít, hogy az új energiaital kitűnjön a versenytársak közül. Ezért a klasszikus influenszer együttműködések helyett két irányban gondolkodtunk:
Jim, komplett influenszer-szerepet töltött be a kampány során, saját instagram profilt kapott, melyeken keresztül felépítettük a személyiségét a social médiában. Továbbá megjelent a hirdetéseken is.
Ezen kívül kutyás influenszer együttműködésekkel egészítettük ki a kampányt, akiknek JIM kommentált a tartalmaik alá, így növelve az organikus elérést.
Megvalósítás
Jim a márka nagyköveteként kutya-jól teljesített. Saját személyiséget, történetet, tone-of-voice-t és Instagram profilt építettünk fel, követőket gyűjtöttünk. Rendszeresen tettünk közzé róla fotókat, videókat, melyeken természetesen a termékek is megjelentek.
A profil kiemelten aktív volt: mások által közzétett posztok alatt is folyamatosan kommenteltünk, vicces, de a márkának releváns üzeneteket helyeztünk el a célközönségünk profiljai alatt, valamint a MOL többi social media csatornáján is megjelentünk.
JIM tartalmai olyan sikeresek voltak, hogy több makro-influencer követőnk is lett, valamint együttműködési lehetőséggel is megkeresték a profilunkat. Így lett JIM-ből egy igazi kutya influenszer!
Mindemellett social media hirdetéseket és számos, új, digitális megjelenési lehetőséget is bevetettünk a siker elérése érdekében.
Bár a kampány aktív időszaka lezárult, azóta is folyamatos a kommunikáció, a tartalomgyártás JIM csatornáján, ahol újabb és újabb aktivitásokon gondolkodunk.
Eredmények
Jim Instagram profilját ma már több százan követik, organikus elérése messze túlnyúlik a követőbázison. A bejegyzések virálisan is sikeresen terjednek.
Facebookon a hirdetésekkel több mint 1 000 000 egyedi felhasználót értünk el, a videókat kiemelkedő számban nézték teljesen végig.
Az aktív social media jelenléten túl egyedi bannereink is remekül teljesítettek. Ötletes és látványos kreatívjainknak köszönhetően a JIM energiaitalt és a Crunch&Go chips-eket sikeresen felhelyeztük a fogyasztók térképére.