A Coca-Cola Company kiegyensúlyozott életmód és wellness stratégiája a tudatos fogyasztót és az egészséges, sportos életformát helyezi a kommunikáció középpontjába, amelyhez mindenki megtalálja a vállalat termékpalettájáról a saját életmódjához, ízléséhez legjobban illő frissítőt. A nyár folyamán megvalósuló kommunikáció célja az volt, hogy a Magyarországon forgalmazott több mint 40 terméket összekapcsolja a Coca-Cola Magyarország vállalati márkájával, valamint széles körben megismertesse a Coca-Cola Magyarország üzleti filozófiáját és a társadalmi szerepvállalásának keretében tett konkrét lépéseit. Az internetes imázs-kommunikációban alkalmazott, letisztult kreatív anyagok elsősorban interstitial-ként futottak, tematikusan targetálással. Az online kampány során olyan blogfelületen és tematikus site nyitóoldalán is megjelent a kampányüzenet, ahol további lehetőség nyílt a véleményvezetők elérésére. A kampány landing page-e a nyáron átadott új Coca-Cola corporate oldalon (www.coca-cola.hu) található.