Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
szeptember 21. 16:22
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!

Tudás az egyetlen

Munkánk jellegéből adódóan erősen ajánlott naprakésznek lennünk a digitális világ legfrissebb trendjeit és változásait illetően. A neo-nál egyik fő filozófiánk, hogy ehhez a tudáshoz nem ragaszkodunk, mint Gollam az Egy Gyűrűhöz, hanem igyekszünk azt megosztani minél több erre nyitott emberrel – legyen szó szakmabeliről, vagy csak egy kíváncsiskodóról. Ezért készítünk minden évben Trendprezentációt ügyfeleink részére, publikáljuk évente a Digitális Média Tények Könyvét és indítjuk útnak digitális előadás-sorozatunkat hamarosan. A 2021-es DMTK apropóján keresett fel minket Tófalvy Tamás, kultúrakutató és kommunikációs szakember, aki nem mellesleg a BME egyetemi docense, hogy a tavalyi online óra után tartsunk élőben is előadást Digitális Média szakon tanuló diákjainak.

Pódiumon a Neo duo  

Ügynökségünket ezúttal is media unit business leaderünk, Benkő Judit és social media & integrated communication unit leaderünk, Novák Ferenc képviselte. A DMTK témaköreit alapul véve szó esett az elmúlt év legnagyobb digitális média és marketing eseményeiről, trendjeiről, valamint szokás szerint arról is, hogy mi várható a jövőben. Fókuszban természetesen a pandémia okozta változások álltak. Hogyan hatott az új fogyasztói magatartás a média piacra és a közösségi médiára? Milyen ágazatok erősödtek vagy éppen gyengültek? Milyen új módszerekkel lehet elérni a fogyasztókat? Ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaptak Tamás diákjai, akik rendkívül lelkesek voltak és több kérdést is feltettek az ügynökségi élettel, az influencerekkel és a digitális trendekkel kapcsolatban.

Rólunk mondták

Tamás volt olyan kedves, hogy pár mondatban értékelje az óráján elhangzottakat:

„Vannak szakemberek, akik nagyon jól látják a legfrissebb trendeket és összefüggéseket, és vannak, akik nagyon jól tudják elmondani ezeket. Judit és Feri minden kétséget kizáróan a két csoport kiváltságos metszetébe tartozik, és hálás vagyok nekik azért, hogy immáron másodszorra is eljöttek hozzánk, a BME Kommunikáció- és Médiatudomány szak Digitális Média specializációjához, hogy megosszák velünk tudásukat. És a Tények Könyvét, amely fontos forrásként szolgál már a sokadik évfolyam számára. Egyszerre közvetlenül és lazán, mégis szakmai alapossággal és a részletekre figyelve kötötték le és ösztönözték kérdésekre a hallgatókat - és engem is. Várunk vissza titeket jövőre!"

Köszönjük a szép szavakat és a lehetőséget! Jövőre is ott leszünk, ezt garantáljuk! :-)

Legújabb hírek
Idén harmadik alkalommal kértek fel minket, hogy tartsunk a MOL Alapítvány utánpótlás sportolóinak, edzőinek és a szülőknek online továbbképzést a social media felelősségteljes használatáról és brandépítési trükkjeiről.
Péntek 09:37
A tudás úgy jó, ha megosztják. Egyik fő neo-s alapelvünket követve indítottuk útnak webinárium sorozatunkat, ahol a digitális világ rejtelmeivel és trendjeivel igyekszünk megismertetni minden kedves érdeklődőt. Az első felvonásban az elmúlt időszak médiapiaci változásai kerültek górcső alá.
október 11. 10:30
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!
szeptember 21. 16:22
Ismerj meg minket!
Zsuzsa senior media planner
#zsuzsci #elemzés #av #ct #tánc #darts #sütés-főzés