Ezek az innovatív kommunikációs kezdeményezések már túllépnek a megszokott kereteken, és tartalmi, élmény szintű elemeket is közvetítenek - vallja a Coca-Cola Magyarország digitális ügynöksége, a Neo Interactive. Ilyen volt a Coke Club népszerűsítésében nagy sikerrel alkalmazott élő online közvetítés, amely széles közönség számára tette elérhetővé az esti koncertfellépések megtekintését; alkalmanként annyian kapcsolódtak be egy-egy közvetítésbe, mint amennyi például a Budapest Aréna közönsége egy nagyobb koncerten.
A Magyarországon először alkalmazott brandcasting sikerét mi sem mutatja jobban, mint például a Morcheeba közvetítés esetén generált látogatottság, amely közel tízezer egyedi látogatót jelentetett. Ettől nem sokkal marad el a Quimby fellépése sem, ebben az esetben viszont kiemelkedő az 1700 egyidejűleg „megmozgatott" online-koncertlátogató. Átlagban hétezren kísérték figyelemmel a közvetítéseket, amelyeket a Coke Club saját honlapjáról lehetett elérni. A koncertek, illetve a rövidebb vágott anyagok visszanézhetőek az iWiW Coke Club adatlapján is. Élménymarketing volt a Coca-Cola Sziget Fesztiválra kitelepült kommunikációja is, ahol több ezer látogatót vonzott a Coca-Cola „zene-gyára”. A zeneletöltő Coke.hu portál „Szigetre-szabott” verziója nagy sikert aratott: a kihelyezett terminálokon a fesztiválozók egy 35 ezer számot tartalmazó zenei gyűjteményből szemezgethettek, és írhatták meg saját válogatás CD-jüket.