A Vöröskereszt digitális partnere a Neo Interactive
November 22. és 23. között zajlott a Vöröskereszt „Shoot4Life” avagy „Forgass az életért” világjátéka, amelynek digitális partnere a Neo Interactive volt.
Közzétéve: 2008. 11. 25. 18:55
A Magyarország mellett nyolc további országot bekapcsoló program keretében amatőr filmes stábok készítették el kisfilmjeiket a véradásról. Az öt kontinensen zajló esemény összehangolása online platformon történt. A világjáték nemzetközi arculata, a verseny információs bázisát jelentő weboldal (www.shoot4life.tv) és az akcióhoz kapcsolódó internetes kampány a neo támogatásával valósult meg. A Shoot4life világjáték - melynek védnöke Habsburg György, a Magyar Vöröskereszt elnöke - a film eszközével hívta fel a figyelmet az önkéntes véradás fontosságára. A résztvevő stábok 24 óra leforgása alatt kötetlen stílusú és műfajú, 2 perces rövidfilmet készítettek digitális eszközökkel, amely lehetett digitális videó kamera, vagy akár mozgókép rögzítésére alkalmas mobiltelefon is. A versenyre a www.shoot4life.tv versenyoldalon lehetett regisztrálni a világ bármely pontjáról, valamint itt volt elérhető minden, a nevezéssel és a filmkészítéssel kapcsolatos információ is. A 24 órás forgatás kötelező helyszínei minden országban helyi idő szerint november 22-én, szombaton reggel 10 órakor frissültek ki, az elkészült alkotásokat pedig a site-ról nyíló videócsatornába tölthették fel a pályázók. A verseny hazánkban online kampánytámogatást is kapott, melynek keretében tartalombeépülés és támogató banner kampány futott az MTV online portfóliójában.
Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. További részleteket a sütitájékoztató tartalmaz.