A vállalatról
Kartoncsomagolások, borítékok, tasakok, ragasztószalagok, fóliák, térkitöltők, csomagológépek, raklapok és a lista még folytatódik. A Raja szó szerint forgalmaz mindent, ami termékek csomagolásához és az e-kereskedelemhez köthető. És készletük nem áll meg itt, hiszen ipari tisztítószereket, raktározó gépeket és irodai eszközöket is értékesítenek. A vállalat méretét jól mutatja, hogy a Raja csoport közel egymillió különböző méretű és tevékenységű európai cég kiemelt partnereként 19 országban van jelen. Az ellátási lánc hatékonyságát 14 európai elosztó központtal, 3000 munkatárssal és 200.000 készleten lévő termékkel biztosítják. Magyarországi piacra lépésük újabb bizonyítéka szüntelen terjeszkedésüknek és sikerüknek.
A kampányról
Magyarországon új szereplőként a Raja célja, hogy ügyfeleket szerezzen, növelje a forgalmát és meghatározó szereplője legyen az itteni piacnak is. Miután csak a digitális térben, webshop formában vannak jelen, performancia alapon optimalizált kampányokkal támogatjuk a piacra lépést, így a keresőkampánynak kiemelt szerepe van a célok elérésében. A legnagyobb kihívást a kampány során az alacsony márkaismertség, illetve az e-kereskedői célcsoport elérése és megnyerése jelenti. A későbbiekben várhatóan a média mix is bővülni fog további elemekkel, így például display hirdetésekkel is találkozhat majd a célcsoport.
„Örömünkre szolgál egy olyan digitális ügynökséggel együttműködni, mely nemcsak pozitív hozzáállásban, de elhivatottságban is ugyanúgy vélekedik az előttünk álló kihívásokról. Elsődleges célunk, hogy a Raja márkát megismertessük a magyar vevőkkel és növelni tudjuk ismertségünket a magyar piacon.” – tette hozzá a Rajapack Kft., a Raja Group magyar képviselete.
A kampány alatt beszámolunk majd az együttműködésről bővebben, így érdemes követni minket Facebookon!