2024. május
Joanelli Tamás vezeti a Café-csoport újonnan indult, KKV-knak mesterségesintelligencia-szolgáltatásokat nyújtó cégét, a Skillbot AI-t.
2024. június
Kiss Zsuzska személyében kommunikációs igazgatója lett az Indamediának. A pozíció korábban nem létezett.
Újraválasztották az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) elnökségét. Az elnök Huszics György, az alelnök Hivatal Péter.
2024. július
Petr Bednář chief digital and business development officerként csatlakozott a Central Médiacsoporthoz.
2024. augusztus
Az Indamedia-csoport részeként működő DisplayNOW Zrt. vezérigazgatója lett Bognár Bálint, aki ezt megelőzően majdnem két évtizedet töltött a Central Médiacsoportnál.
Ilku Miklós érkezett a Sportal szerkesztőségének élére. A szakember előtte az Index főszerkesztő-helyettese volt.
Dobos Krisztián lett az IndependAds head of programmatic and data vezetője.
2024. október
Novák Péter váltotta Gulyás Jánost az IAB Hungaryt is tagozatai között tudó Magyar Reklámszövetség elnöki székében.
Zabari István vezeti elnökként az Ecommerce Hungary Egyesületet a következő három évben.
Jámbor-Miniska Zsejka a kepmas.hu főszerkesztője. A szakember ezt megelőzően az online tartalomfejlesztésért felelt.
Molnár Zsuzsa vette át a WMN operatív vezetését, D. Tóth Kriszta kreatívigazgatóként folytatja.
Kánya Andrea váltotta Munkácsy Mártont az nlc. főszerkesztői székében. Az új vezető emellett megtartotta a Startlap főszerkesztői
posztját.
Márkus Dániel vezeti az Artifical Kontent és Digital divízióit.
2024. november
Pál Zorka tölti be a feat. újonnan létrehozott head of content pozícióját.
A VML új vezetését Balog Tamás CEO, Huszár Roland COO, Töllősi Ildikó marketingkommunikációs igazgató, Schmíz Péter technológiai igazgató és Javier Argüelles kreatívigazgató alkotja.
2024. december
Felállt a Speedzone autós portál szerkesztősége, akik nem sokkal később, 2025 első napjaiban a The Zone indításáról tettek
bejelentést.
Grósz Judit digitális területekért felelős vezérigazgató-helyettes hat év után távozott az RTL Magyarországtól. Ezt követően változott a digitális termékeket integráló vállalati struktúra is.
Harmadik ciklusát kezdhette meg a digitális közönségmérést felügyelő EDME elnökeként Sopov István.
Buza Máté üzletfejlesztési igazgató, Vámos Viktor kereskedelmi igazgató, Lajkó Dániel pedig digitális igazgató lett az Addig átszervezése következtében.
Szabó Zsolt tölti be a Marquard Media Hungary operatív igazgatói posztját.
2025. január
Kékesi Zsuzsa távozott a Ringier-től, miután megszűnt az általa betöltött digitális stratégiai igazgatói poszt.
Orbán Violetta lett a Femina főszerkesztője. Az eddig főszerkesztő-helyettesként dolgozó szakember Fehér Ágnest váltotta.
Lencsés-Tóth Dávid digitális és üzletfejlesztési igazgató 16 év után otthagyta a Marquard Media Hungaryt.
Kovács Ádám tölti be a Nosaltynál újonnan létrehozott head of digital brand pozíciót.
Galambos Márton alapító-főszerkesztőből vezérigazgató lett a Forbes Magyarországnál. A főszerkesztői tisztséget Zsiborás Gergő látja el, Kocsis Attila pedig a Forbes Business Club fejlesztésén dolgozik.
Hosszan tartó betegség után elhunyt Dancs Éva, aki több mint 25 évig erősítette a Kantar Mediát.
Megújult a Digitális Kereskedelmi Szövetség vezetése. Az elnök Bíró Pál mellett Madar Norbert alelnök, Bogos Boglárka operatív vezető, valamint Ocskay László és Táncsics András elnökségi tagok vezetik a szakmai szervezetet.
Lunczner Ádám (Mindshare) az IAB Hungary elnöke, miután Sopov István nem indult újra az elnökségért. A szakember mandátuma 2027-ig szól.
2025. február
Milanovich Domi korábbi főszerkesztő-helyettes lett a WMN új főszerkesztője, miután elődje, Kurucz Adrienn lemondott a posztról, de maradt a női site-nál.
Fehér Ági digital women & lifestyle portfolio content lead pozícióban erősíti a Central Médiacsoport női és lifestyle-portfólióját.
Új munkacsoportvezetők kezdték meg kétéves mandátumukat az IAB Hungary keretein belül: Erdélyi Eszter (Videó), Deli Norbert (Analitika), Forgács Mariann (Influencer), Néz Kata (Oktatás), Román Balázs (Audió), Rusvai Richárd (Adat), Zölei Ármin (Programmatic), illetve Magyarfalvi Éva (Médiaszekció).
Keresztessy Zoltán a Klikkmánia ügyvezető igazgatója lett.
2025. március
Fáklya Endre chief data, analytics and technology officer, Hrvoje Dorešić pedig head of digital product and development posztra érkezett a Central Médiacsoporthoz.
2025. április
Janecskó Katával bővült a Direkt36 tényfeltáró műhely csapata.
Nagy Iván Zsolt lett a Blikk és a blikk.hu főszerkesztője, Szigeti Pétert pedig tartalomfejlesztési és innovációs vezetőnek nevezték ki a Ringier médiamárkájánál.
Andrés Sciarrotta váltotta Szauter Zsoltot a Foodora marketingigazgatói székében.
Moldován Ákos vette át Juhász Péter Tibortól a One Magyarország marketingkommunikációs, média és közösségi média területeinek vezetését.
Vaszily Miklós került a többek között a Tv2Play streamingszolgáltatást is működtető TV2 Csoport élére, miután távozott Pavel Sztancsev.
Vorák Anita személyében díjnyertes oknyomozó újságírót igazolt a Telex.
Polgár Zsuzsa és Majosi Judy üzleti vezérigazgatók vették át a Publicis Groupe Hungary irányítását Varga Gábor távozása nyomán.
2025. május
László Katalin látja el az Adaptive Media értékesítési vezetői feladatait.
Joanelli Tamás vezeti a Café-csoport újonnan indult, KKV-knak mesterségesintelligencia-szolgáltatásokat nyújtó cégét, a Skillbot AI-t.
2024. június
Kiss Zsuzska személyében kommunikációs igazgatója lett az Indamediának. A pozíció korábban nem létezett.
Újraválasztották az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) elnökségét. Az elnök Huszics György, az alelnök Hivatal Péter.
2024. július
Petr Bednář chief digital and business development officerként csatlakozott a Central Médiacsoporthoz.
2024. augusztus
Az Indamedia-csoport részeként működő DisplayNOW Zrt. vezérigazgatója lett Bognár Bálint, aki ezt megelőzően majdnem két évtizedet töltött a Central Médiacsoportnál.
Ilku Miklós érkezett a Sportal szerkesztőségének élére. A szakember előtte az Index főszerkesztő-helyettese volt.
Dobos Krisztián lett az IndependAds head of programmatic and data vezetője.
2024. október
Novák Péter váltotta Gulyás Jánost az IAB Hungaryt is tagozatai között tudó Magyar Reklámszövetség elnöki székében.
Zabari István vezeti elnökként az Ecommerce Hungary Egyesületet a következő három évben.
Jámbor-Miniska Zsejka a kepmas.hu főszerkesztője. A szakember ezt megelőzően az online tartalomfejlesztésért felelt.
Molnár Zsuzsa vette át a WMN operatív vezetését, D. Tóth Kriszta kreatívigazgatóként folytatja.
Kánya Andrea váltotta Munkácsy Mártont az nlc. főszerkesztői székében. Az új vezető emellett megtartotta a Startlap főszerkesztői
posztját.
Márkus Dániel vezeti az Artifical Kontent és Digital divízióit.
2024. november
Pál Zorka tölti be a feat. újonnan létrehozott head of content pozícióját.
A VML új vezetését Balog Tamás CEO, Huszár Roland COO, Töllősi Ildikó marketingkommunikációs igazgató, Schmíz Péter technológiai igazgató és Javier Argüelles kreatívigazgató alkotja.
2024. december
Felállt a Speedzone autós portál szerkesztősége, akik nem sokkal később, 2025 első napjaiban a The Zone indításáról tettek
bejelentést.
Grósz Judit digitális területekért felelős vezérigazgató-helyettes hat év után távozott az RTL Magyarországtól. Ezt követően változott a digitális termékeket integráló vállalati struktúra is.
Harmadik ciklusát kezdhette meg a digitális közönségmérést felügyelő EDME elnökeként Sopov István.
Buza Máté üzletfejlesztési igazgató, Vámos Viktor kereskedelmi igazgató, Lajkó Dániel pedig digitális igazgató lett az Addig átszervezése következtében.
Szabó Zsolt tölti be a Marquard Media Hungary operatív igazgatói posztját.
2025. január
Kékesi Zsuzsa távozott a Ringier-től, miután megszűnt az általa betöltött digitális stratégiai igazgatói poszt.
Orbán Violetta lett a Femina főszerkesztője. Az eddig főszerkesztő-helyettesként dolgozó szakember Fehér Ágnest váltotta.
Lencsés-Tóth Dávid digitális és üzletfejlesztési igazgató 16 év után otthagyta a Marquard Media Hungaryt.
Kovács Ádám tölti be a Nosaltynál újonnan létrehozott head of digital brand pozíciót.
Galambos Márton alapító-főszerkesztőből vezérigazgató lett a Forbes Magyarországnál. A főszerkesztői tisztséget Zsiborás Gergő látja el, Kocsis Attila pedig a Forbes Business Club fejlesztésén dolgozik.
Hosszan tartó betegség után elhunyt Dancs Éva, aki több mint 25 évig erősítette a Kantar Mediát.
Megújult a Digitális Kereskedelmi Szövetség vezetése. Az elnök Bíró Pál mellett Madar Norbert alelnök, Bogos Boglárka operatív vezető, valamint Ocskay László és Táncsics András elnökségi tagok vezetik a szakmai szervezetet.
Lunczner Ádám (Mindshare) az IAB Hungary elnöke, miután Sopov István nem indult újra az elnökségért. A szakember mandátuma 2027-ig szól.
2025. február
Milanovich Domi korábbi főszerkesztő-helyettes lett a WMN új főszerkesztője, miután elődje, Kurucz Adrienn lemondott a posztról, de maradt a női site-nál.
Fehér Ági digital women & lifestyle portfolio content lead pozícióban erősíti a Central Médiacsoport női és lifestyle-portfólióját.
Új munkacsoportvezetők kezdték meg kétéves mandátumukat az IAB Hungary keretein belül: Erdélyi Eszter (Videó), Deli Norbert (Analitika), Forgács Mariann (Influencer), Néz Kata (Oktatás), Román Balázs (Audió), Rusvai Richárd (Adat), Zölei Ármin (Programmatic), illetve Magyarfalvi Éva (Médiaszekció).
Keresztessy Zoltán a Klikkmánia ügyvezető igazgatója lett.
2025. március
Fáklya Endre chief data, analytics and technology officer, Hrvoje Dorešić pedig head of digital product and development posztra érkezett a Central Médiacsoporthoz.
2025. április
Janecskó Katával bővült a Direkt36 tényfeltáró műhely csapata.
Nagy Iván Zsolt lett a Blikk és a blikk.hu főszerkesztője, Szigeti Pétert pedig tartalomfejlesztési és innovációs vezetőnek nevezték ki a Ringier médiamárkájánál.
Andrés Sciarrotta váltotta Szauter Zsoltot a Foodora marketingigazgatói székében.
Moldován Ákos vette át Juhász Péter Tibortól a One Magyarország marketingkommunikációs, média és közösségi média területeinek vezetését.
Vaszily Miklós került a többek között a Tv2Play streamingszolgáltatást is működtető TV2 Csoport élére, miután távozott Pavel Sztancsev.
Vorák Anita személyében díjnyertes oknyomozó újságírót igazolt a Telex.
Polgár Zsuzsa és Majosi Judy üzleti vezérigazgatók vették át a Publicis Groupe Hungary irányítását Varga Gábor távozása nyomán.
2025. május
László Katalin látja el az Adaptive Media értékesítési vezetői feladatait.