Az AI nem a stratégád, hanem a motorod. Ha hibás tervet adsz neki, nem fogja kijavítani, gyorsabban jutsz viszont vele a rossz helyre. (…) Nem az AI a marketing vagy a reklám jövője. Az okosabb marketingesek azok.
- Mike Hilts, a Stirista head of product vezetője az Adweek oldalán megjelent véleménycikkében.
Az egyik kevéssé tárgyalt téma a kreátorok és a fejlesztők mint új generációs »médiacsatornák« növekvő szerepe. Ők nem a hagyományos értelemben vett influencerek, hanem világépítők, játéktervezők és vállalkozók, akik mélyen megértik a közönségüket, és mélyen törődnek is velük.
- Stephanie Latham, a Roblox márka-együttműködésekért és hirdetésért felelő globális alelnöke az Ad Age-nek nyilatkozva.
Előbb szeretünk bele a hirdetésekbe, mint hogy beleszeretnénk azokba a problémákba, amiket próbálunk az embereknek megoldani. Úgy gondolom, túlzottan beleszerelmesedtünk az eszközeinkbe, legyenek azok a tévéreklámjaink, a nyomtatott hirdetéseink vagy a TikTok-csatornánk.
- Jiunn Shih, a Zespri globális marketing-, innovációs és fenntarthatósági vezetője a WFA The Candid CMO sorozatában.
Átmeneti média-»ökotonban« élünk, egy olyan térben, ahol a régi és az új paradigmák összeütköznek, káoszt és lehetőségeket teremtve. A gyarapodás érdekében a márkáknak fel kell karolniuk a kreátorokat, integrálniuk kell a retail mediát, használniuk kell az AI-t, streamingpartnerségeket kell kötniük, és prioritásként kell kezelniük a fejlett méréseket. Ez az új környezet alkalmazkodóképességet, összehangolt narratívát és a holisztikus stratégiákba való mélyebb befektetést igényel.
- Jason Adamski, az amerikai IAB Media Centerének vezetője a 2025-ös trendekről szólva.
(Az ökoton fogalma a biológiából származik. Jelentése: két társulás, ökorégió határán kialakuló zóna.)
(Az ökoton fogalma a biológiából származik. Jelentése: két társulás, ökorégió határán kialakuló zóna.)