2024. május
Glamour Plusz néven fizetőfalas kiadványt indított a Ringier, háromféle konstrukciót kínálva a látogatóknak.
Teljes körű megújuláson esett át a Sóbors gasztroportál.
2024. június
Új arculattal jelentkezett a tízéves fennállását ünneplő Central Médiacsoport. Az új szlogen ez lett: „Középpontban a tartalom”.
Modernebb, átláthatóbb arculatra váltott a Drive online utazási magazin.
2024. július
A HVG prémium hírlevél-szolgáltatást indított, amelyet a hvg360 előfizetői érhetnek el. Az induláskor tízféle tartalom közül lehetett válogatni.
A Canal+ bejelentette, hogy jövőre Magyarországra is megérkezik a streamingszolgáltatása, amelyet a 4iG-n keresztül lehet majd elérni.
2024. augusztus
Az rtl.hu megszűnt hírportál lenni, online magazinként folytatja. A főszerkesztő távozott.
Funkcióit és arculatát tekintve is megújult a Krémmánia szépségápolás témájú közösségi oldal.
Prémium funkciókat kínáló előfizetéses szolgáltatást indított Magyarországon a Rakuten Viber. A szolgáltatás a Viber Plus nevet viseli.
Zenga.hu néven folytatja az otpotthonok.hu ingatlanhirdetési oldal.
2024. szeptember
Müpa Magazin+ címmel kulturális és lifestyle-témákkal foglalkozó magazint indított a Müpa, amellyel az intézmény huszadik születésnapját ünnepelte.
Megjelenésében és funkcióiban is megújult a FilmBox+ streamingszolgáltatás.
IndaPlay néven streamingplatformot indított az Indamedia.
A holmozogj.hu képében új portál célozza meg az aktív életmódot élőket.
A Telex kiadója, a Van Másik Zrt. 49 százalékos tulajdonrészt szerzett a G7 gazdasági portál kiadójában. A döntést egyhangúlag támogatta a Telex szerkesztőségét képviselő testület, a menedzsment és a főszerkesztő.
2024. október
24 Extra néven startolt el a 24.hu fizetős szolgáltatása, három különböző csomagot kínálva az előfizetőknek.
Három új üzletágat indított a Central Médiacsoport. A News divíziót üzleti oldalról Petr Bednář, míg tartalmi oldalról Pető Péter vezeti, a Women and Lifestyle divíziót Lipták Tímea, a New Business divíziót pedig Pácsonyi Daniella irányítja.
Az e-kereskedelmi piaci felméréseiről ismert GKID a PwC tulajdonába került.
Európában először Magyarországon indult el az AMC streamingplatformja, a Selekt.
2024. november
Frissítette megjelenését és funkcióit a Port.hu, amely egyúttal Port névre váltott.
Díjat alapított újságíróknak a G7 a 2023-ban elhunyt Szentkirályi Balázs emlékére.
2024. december
Dull Szabolcs, a Telex korábbi főszerkesztője Ötpontban címmel podcastcsatornát indított.
Bejelentették, belép a cseh és a szlovák piacra a Krémmánia online szépségápolási platform.
2025. január
A 4iG a magyar piacon egyedüli telekommunikációs szolgáltatóként értékesítheti az RTL+ streamingszolgáltatást a 4iG és az RTL Magyarország stratégiai megállapodása értelmében.
Mobilalkalmazást indított az Economx, az Indamedia gazdasági oldala.
A Mandiner online és print felülete a Mathias Corvinus Collegiumhoz került.
Dgtl.hu néven indult médiaszakmai oldal, amelyet Pusztay András, Kárpáti András és Kárpáti Márton közös cége, a Newsdesk Kft. ad ki.
2025. február
Adaptív streamingtechnológiát kezdett alkalmazni a marieclaire.hu-n a Central Médiacsoport, ami lehetővé teszi a közösségi médiából jól ismert vertikális videók megjelenítését az oldalon.
Köznews.hu néven híraggregátor oldal indult több mint harminc portállal.
A mediapiac.com az ATV-csoporthoz került Boros Bánk Leventétől.
A Dating Central Europe piacvezető online társkereső cég Anna néven AI-szóvivőt állított csatasorba, aki a nap 24 órájában válaszol a társkeresést és a céget illető kérdésekre is.
2025. március
Ask@Round néven ingyenes közösségimédia-alkalmazást indított Kölcsei Gergely, a Coca-Cola korábbi marketingvezetője. Az app célja a döntési stressz csökkentése.
Megújult a Ragazze online női magazin.
Megszűnt az indafoto.hu oldal, és ezzel törlődött a rajta található több mint 13 millió kép is.
2025. április
Megújult a sportal.hu, amely függetlenebb működésre váltott a Ringier Sports Media Group keretei között.
A Rakuten Viber társkereső alkalmazást indított Viber Dating néven, amely már Magyarországon is elérhető.
2025. május
A Warner Bros. Discovery bejelentette, streamingplatformja Maxról visszaváltoztatja a nevét HBO Maxra. A névváltás az HBO-s tartalmak megerősítését is jelenti.
Frissítette logóját a Google. Utoljára 2015-ben történt ilyesmi.
Egységesítette márkastratégiáját a Blikk, amely mind a digitális, mind a print felületein egységes vizuális megjelenést, valamint tartalmi és technológiai újításokat vezetett be.
2025. június
RTL+ Premium reklámokkal elnevezésű csomagot indított az RTL Magyarország streamingplatformja. Az új csomag minden prémium tartalmat kínál, ám valamelyest olcsóbb, reklámok futnak rajta, és korlátozottabbak a funkciói.
Glamour Plusz néven fizetőfalas kiadványt indított a Ringier, háromféle konstrukciót kínálva a látogatóknak.
Teljes körű megújuláson esett át a Sóbors gasztroportál.
2024. június
Új arculattal jelentkezett a tízéves fennállását ünneplő Central Médiacsoport. Az új szlogen ez lett: „Középpontban a tartalom”.
Modernebb, átláthatóbb arculatra váltott a Drive online utazási magazin.
2024. július
A HVG prémium hírlevél-szolgáltatást indított, amelyet a hvg360 előfizetői érhetnek el. Az induláskor tízféle tartalom közül lehetett válogatni.
A Canal+ bejelentette, hogy jövőre Magyarországra is megérkezik a streamingszolgáltatása, amelyet a 4iG-n keresztül lehet majd elérni.
2024. augusztus
Az rtl.hu megszűnt hírportál lenni, online magazinként folytatja. A főszerkesztő távozott.
Funkcióit és arculatát tekintve is megújult a Krémmánia szépségápolás témájú közösségi oldal.
Prémium funkciókat kínáló előfizetéses szolgáltatást indított Magyarországon a Rakuten Viber. A szolgáltatás a Viber Plus nevet viseli.
Zenga.hu néven folytatja az otpotthonok.hu ingatlanhirdetési oldal.
2024. szeptember
Müpa Magazin+ címmel kulturális és lifestyle-témákkal foglalkozó magazint indított a Müpa, amellyel az intézmény huszadik születésnapját ünnepelte.
Megjelenésében és funkcióiban is megújult a FilmBox+ streamingszolgáltatás.
IndaPlay néven streamingplatformot indított az Indamedia.
A holmozogj.hu képében új portál célozza meg az aktív életmódot élőket.
A Telex kiadója, a Van Másik Zrt. 49 százalékos tulajdonrészt szerzett a G7 gazdasági portál kiadójában. A döntést egyhangúlag támogatta a Telex szerkesztőségét képviselő testület, a menedzsment és a főszerkesztő.
2024. október
24 Extra néven startolt el a 24.hu fizetős szolgáltatása, három különböző csomagot kínálva az előfizetőknek.
Három új üzletágat indított a Central Médiacsoport. A News divíziót üzleti oldalról Petr Bednář, míg tartalmi oldalról Pető Péter vezeti, a Women and Lifestyle divíziót Lipták Tímea, a New Business divíziót pedig Pácsonyi Daniella irányítja.
Az e-kereskedelmi piaci felméréseiről ismert GKID a PwC tulajdonába került.
Európában először Magyarországon indult el az AMC streamingplatformja, a Selekt.
2024. november
Frissítette megjelenését és funkcióit a Port.hu, amely egyúttal Port névre váltott.
Díjat alapított újságíróknak a G7 a 2023-ban elhunyt Szentkirályi Balázs emlékére.
2024. december
Dull Szabolcs, a Telex korábbi főszerkesztője Ötpontban címmel podcastcsatornát indított.
Bejelentették, belép a cseh és a szlovák piacra a Krémmánia online szépségápolási platform.
2025. január
A 4iG a magyar piacon egyedüli telekommunikációs szolgáltatóként értékesítheti az RTL+ streamingszolgáltatást a 4iG és az RTL Magyarország stratégiai megállapodása értelmében.
Mobilalkalmazást indított az Economx, az Indamedia gazdasági oldala.
A Mandiner online és print felülete a Mathias Corvinus Collegiumhoz került.
Dgtl.hu néven indult médiaszakmai oldal, amelyet Pusztay András, Kárpáti András és Kárpáti Márton közös cége, a Newsdesk Kft. ad ki.
2025. február
Adaptív streamingtechnológiát kezdett alkalmazni a marieclaire.hu-n a Central Médiacsoport, ami lehetővé teszi a közösségi médiából jól ismert vertikális videók megjelenítését az oldalon.
Köznews.hu néven híraggregátor oldal indult több mint harminc portállal.
A mediapiac.com az ATV-csoporthoz került Boros Bánk Leventétől.
A Dating Central Europe piacvezető online társkereső cég Anna néven AI-szóvivőt állított csatasorba, aki a nap 24 órájában válaszol a társkeresést és a céget illető kérdésekre is.
2025. március
Ask@Round néven ingyenes közösségimédia-alkalmazást indított Kölcsei Gergely, a Coca-Cola korábbi marketingvezetője. Az app célja a döntési stressz csökkentése.
Megújult a Ragazze online női magazin.
Megszűnt az indafoto.hu oldal, és ezzel törlődött a rajta található több mint 13 millió kép is.
2025. április
Megújult a sportal.hu, amely függetlenebb működésre váltott a Ringier Sports Media Group keretei között.
A Rakuten Viber társkereső alkalmazást indított Viber Dating néven, amely már Magyarországon is elérhető.
2025. május
A Warner Bros. Discovery bejelentette, streamingplatformja Maxról visszaváltoztatja a nevét HBO Maxra. A névváltás az HBO-s tartalmak megerősítését is jelenti.
Frissítette logóját a Google. Utoljára 2015-ben történt ilyesmi.
Egységesítette márkastratégiáját a Blikk, amely mind a digitális, mind a print felületein egységes vizuális megjelenést, valamint tartalmi és technológiai újításokat vezetett be.
2025. június
RTL+ Premium reklámokkal elnevezésű csomagot indított az RTL Magyarország streamingplatformja. Az új csomag minden prémium tartalmat kínál, ám valamelyest olcsóbb, reklámok futnak rajta, és korlátozottabbak a funkciói.