2024. május
Megjelent az első reklám a SkyShowtime streamingplatformon a magyar piacon, amelyet a Madhouse futtatott.
2024. június
UP Saleshouse névre váltott az Adevinta CMH, amelynek portfóliójába többek között az ingatlan.com, a Vatera és a Jófogás tartozik.
Hirdetési platformot épít a PayPal. A felhasználói adatok ilyen típusú monetizálása nem újdonság a szektorban, a Revolut például már korábban lépett ebbe az irányba.
2024. július
A számos hazai influencert képviselő Post For Rent Hungary külön divíziókba szervezte tevékenységét PFR Group név alatt.
2024. szeptember
A Meta-inventory elérhetővé vált a Criteo vásárlási platformban.
2025. január
Az RTL Saleshouse értékesíti kizárólagosan a sweet.tv hirdetési felületeit.
Atalon néven folytatja az Atmedia audióplatformja, amely 2021-től ez idáig a Podpad nevet viselte. A névváltást arculatfrissítés és az applikáció megújítása kísérte.
A HotelPremio Group médiaüzletága értékesíti kizárólagosan az Utazómajom utazási portál felületeit.
2025. február
Shopfully néven folytatja az Offerista. A Shopfully a kiskereskedőket támogatja a vásárlók digitális térből üzletbe terelésében AI-alapú hiperlokális marketingmegoldások segítségével.
A Street Kitchennel és a Mandinerrel bővült az Ads Interactive portfóliója.
2025. március
Stratégiai együttműködést kötött az Ad Max, aminek nyomán az ajánlások mögé MGID-engine került. Az MGID nemcsak kulcsszavak alapján dolgozik, hanem valós idejű felhasználói viselkedés és tartalmi kontextus alapján is ajánl.
2025. április
Megállapodást kötött az RTL Magyarország az RTL Group adtechrészlegével, a Smartclippel. Ennek keretében a magyar piacon bevezették a smartxet, amely adserver- és SSP-szolgáltatásokat nyújt.
2025. május
Brandlift Loon néven AI-influencerek tartalmait gyártó és menedzselelő divíziót indított a Brandlift.
Mautner Zsófiával bővült a Nuheadz gasztroinfluencer-portfóliója.
Az RTL Saleshouse látja el a SkyShowtime kizárólagos hirdetésértékesítését.
Megjelent az első reklám a SkyShowtime streamingplatformon a magyar piacon, amelyet a Madhouse futtatott.
2024. június
UP Saleshouse névre váltott az Adevinta CMH, amelynek portfóliójába többek között az ingatlan.com, a Vatera és a Jófogás tartozik.
Hirdetési platformot épít a PayPal. A felhasználói adatok ilyen típusú monetizálása nem újdonság a szektorban, a Revolut például már korábban lépett ebbe az irányba.
2024. július
A számos hazai influencert képviselő Post For Rent Hungary külön divíziókba szervezte tevékenységét PFR Group név alatt.
2024. szeptember
A Meta-inventory elérhetővé vált a Criteo vásárlási platformban.
2025. január
Az RTL Saleshouse értékesíti kizárólagosan a sweet.tv hirdetési felületeit.
Atalon néven folytatja az Atmedia audióplatformja, amely 2021-től ez idáig a Podpad nevet viselte. A névváltást arculatfrissítés és az applikáció megújítása kísérte.
A HotelPremio Group médiaüzletága értékesíti kizárólagosan az Utazómajom utazási portál felületeit.
2025. február
Shopfully néven folytatja az Offerista. A Shopfully a kiskereskedőket támogatja a vásárlók digitális térből üzletbe terelésében AI-alapú hiperlokális marketingmegoldások segítségével.
A Street Kitchennel és a Mandinerrel bővült az Ads Interactive portfóliója.
2025. március
Stratégiai együttműködést kötött az Ad Max, aminek nyomán az ajánlások mögé MGID-engine került. Az MGID nemcsak kulcsszavak alapján dolgozik, hanem valós idejű felhasználói viselkedés és tartalmi kontextus alapján is ajánl.
2025. április
Megállapodást kötött az RTL Magyarország az RTL Group adtechrészlegével, a Smartclippel. Ennek keretében a magyar piacon bevezették a smartxet, amely adserver- és SSP-szolgáltatásokat nyújt.
2025. május
Brandlift Loon néven AI-influencerek tartalmait gyártó és menedzselelő divíziót indított a Brandlift.
Mautner Zsófiával bővült a Nuheadz gasztroinfluencer-portfóliója.
Az RTL Saleshouse látja el a SkyShowtime kizárólagos hirdetésértékesítését.