Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
Neo.lab

Kísérletezünk, fejlesztünk, tartalmat építünk, és megosztjuk a tudást. Mi üzemeltetjük a piacvezető fájlküldő oldalt, továbbá több mint tíz szakmai wikis tudástárat. Konferenciákat és képzéseket szervezünk, évente kiadjuk a digitális szakma tényeinek könyvét, és megrendezzük az e-kereskedelem ünnepét. Lépj be a laboratóriumunkba, és ismerd meg a neo saját márkáit!

Márkáink

Mammutmail

Mi üzemeltetjük a piacvezető fájlküldőt. Közel 200 ezer látogató havonta, különleges hirdetési felületek és a legnagyobb hazai videóhirdetés.

 

Mammutmail.com

Contacto

E-mail marketing szolgáltatásunk: reklámlevél készítés, -kiküldés és minőségi adatbázis, hogy márkaüzeneted célba érjen.

MammutShare

Fájlmegosztás azonnal, akár 1 Gb méretig, chat funkcióval.

Internetes vásárlás napja

Az Internetes vásárlás napján több mint 500 webshop kínál évről-évre csak egy napig élő speciális kedvezményt.

 

DotcommerceDay.hu

Médiapédia

Mi üzemeltetjük a média- és marketing tudástárat, ahol közel 2500 szakmai szócikk között böngészhetsz.

 

Médiapédia.hu

Szonár®

Kampányradar a gyors navigációhoz. Kövesd digitális kampányod eredményeit a Szonár® látványos műszerfalán, és legyél mindig naprakész!

Megosztjuk a tudást

Hogyan jelenjen meg a márkám a digitális médiában? Gyakorlatorientált képzésünk azoknak, akik profi módon szeretnék használni az online médiát.

Megnézem

Publikációink

Adatbázis-marketing kisokos

Ingyenesen letölthető white papert tettünk elérhetővé az adatbázis-marketingről és az adatbázisépítésről.

Letöltöm

Ki nyer ma?

"Nincs idő arra, hogy egy összetett fejlesztést vagy fifikás social kampányt alaposan végigrágjon a tisztelt zsűri" - állítja Soós Gergely,

Letöltöm

Bomba-támadások helyett

Scheimer Verával, a megcsalt feleséggel több ezren beszélgettek, leveleztek a Facebookon, az iWiW-en és a Twitteren.

Letöltöm

Kevés a fóka, de mennyi az eszkimó?

Bár meglehetősen költséghatékony, mégsem túl sokak által használt megoldás az Affiliate.

Letöltöm

Eltalálva

A tapasztalat fontos szempont az online ügynökségek kiválasztásánál.

Letöltöm

Búcsú a hagyományos marketingtől

Bob Garfield a médiaipar összeomlásáról vizionált. Igaza van. A hagyományos reklámpiac szemszögéből nézve mindenképpen.

Elolvasom

A web2.0 és a bifidus essensis

Az újmédia fejlődéséhez és nagykorúvá válásához néha furcsának tűnő tényezők járulnak hozzá.

Letöltöm

Neoszkóp: a világ legjobb melója

A neo és a Mediainfo.hu közös esettanulmánya.

Letöltöm

Gyógyszer cégek online

Gyógyszercégek online kommunikációjának 2006. évi áttekintése a Marketingpirula márciusi számában jelent meg.

Letöltöm

Pártháló

A pártok többsége erőteljesen használta az internetet a választási kampány során, ám nem mindig arra, amire az a leginkább való.

Letöltöm

A Sport brandsite-ról

Egyre több hazai cég kezeli stratégiai területként az online kommunikációban nagy szerephez jutó márkasite-okat.

Letöltöm

Internet - a legjobban mérhető média

Az internetes marketinggel kapcsolatban többször felmerül a kritika, hogy a web kusza, átláthatatlan, nem jól mérhető.

Letöltöm

Az első telepeseké a legjobb föld

Minden szektornak megvan a maga „internetkommunikációs úttörője”.

Letöltöm

Az internetes targetálás

Az internetes marketing legnagyobb ígérete a rendkívüli célzás lehetősége volt. Mi valósult meg ebből, és milyen lehetőségeket rejt még ez a terület?

Letöltöm