Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
FORRÓN, A SÜTŐBŐL
Teljesen megújítottuk a Dr. Oetker Sütnijó! weboldalát!

 

A projekt célja és a koncepció

A projekt célja volt, hogy egy felhasználóbarát felületet hozzunk létre, ahol szívesen böngésznek, és töltenek el hosszabb időt a felhasználók. UX szempontból megvizsgáltuk a konkurencia oldalait és összegyűjtöttük azokat az elemeket, amelyek a leginkább segítik a felhasználót abban, hogy megtalálják a számukra legfontosabb, legérdekesebb tartalmakat.

Az oldal tervezése során a tartalmat helyeztük a középpontba. Mindent annak rendeltünk alá, hogy a felhasználók könnyen megtalálják a számukra érdekes recepteket, videókat vagy cikkeket. Fontos szempont volt, hogy ne csak felkeltsük, hanem meg is tudjuk tartani a felhasználók figyelmét.

A kampány legfontosabb mérföldkövei, tapasztalatai

A felhasználók többsége külső oldalakról érkeztek a konkrét recept aloldalakra, majd ezt követően elhagyták azt. Az elsődleges KPI-unk az volt, hogy ezt a látogatási időt növelni tudjuk, elcsábítsuk a látogatókat további oldalakra.

Figyeltünk arra, hogy a böngészés élménye folyamatos legyen, ezért a lista oldalakon egy »infinite scroll« kapott helyet. Ezeken kívül a tartalom középpontba helyezésénél arra is fókuszáltunk, hogy jól komponált és hatalmas képek kerülhessenek ki az oldalra.

Amire büszkék vagyunk

„Már több site fejlesztésben és relaunch-ban volt részem, de ez a mostani mind time menedzsmentben, gördülékenységben, rugalmasságban a legjobbak között volt! Gratulálok, szép munka volt, még egyszer köszönöm! A fejlesztőknek pedig külön köszönet, rég találkoztam ennyire nyitott és rugalmas csapattal!” – Filák Olivér; Digitális menedzser, Dr. Oetker.

 

Ismerj meg minket!
Ádám Social media manager
#socialmedia #insta #musician #foreland #azeneazkell