Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
július 02. 09:56
Amikor kevés alapanyagból kell nagyot alkotni: lessetek bele, hogyan állt össze az AMC nyárindító kampánya!

A kampány célja

2021 nyarát egy hatalmas, egész héten át tartó Az éhezők viadala maratonnal indította el az AMC. Ennek a filmünnepnek az online kommunikációját kellett megterveznünk, megfűszerezve pár egyedi megoldással. A kampány fő célja az volt, hogy minél több érdeklődőt csábítsunk a TV elé esténként, amikor a filmeket vetítik az AMC-n.

Koncepció

A legnagyobb kihívást a kampány tervezése során az jelentette, hogy a videós előzetesen kívül semmilyen anyag nem állt a csatorna rendelkezésére, ezért maximum a filmből kivágott jelenetfotókkal számolhattunk. A koncepciónk célja az volt, hogy a „kötelező” online felületek mellett a szűkös alapanyagból kiindulva olyan kreatív megoldásokat is használjunk, amivel a kampány kiemelkedhet a médiazajból. 

Megvalósítás

Elsősorban programmatic és social media megjelenésekkel, valamint látványos, rich médiával készültünk a kampányra. A programmatic lábnál nem csak a Youtube adta lehetőségeket (pre-roll), hanem videós bannereket is használtunk, a közösségi médiás megjelenéseknél pedig a minél szélesebb platformhasználatra (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest) Ezek mellett egy újszerű, 3D-s megoldással is készültünk, ami azonnal megragadja a célcsoportunk figyelmét.

Eredmények

Az előre meghatározott KPI-hoz képest 20%-kal teljesítettük túl az elvárt reklámmegjelenések számát. A programmatic csatornákon magas, 70 százalékot is meghaladó viewability-t értek el a hirdetéseink, valamint 60 ezernél is több kattintást realizált a kampány – ami az elérésre és videómegtekintésre optimalizált hirdetéseknél rendkívül jó kattintási eredményt jelent. Összességében egy sikeres, az online lehetőségek minden aspektusát kiaknázó, komplex médiakampányt hoztunk létre, aminek eredményeivel ügyfelünk is maximálisan elégedett volt.

Legújabb hírek
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!
Kedd 16:22
A legtöbben a második hullám kezdete óta nem láttuk egymást személyesen. Bár már tökélyre fejlesztettük a home office-olást, kár lenne tagadni, hogy mennyire hiányzott mindannyiunknak a személyes kontaktus. Főként, hogy az elmúlt időszak nagy változásai miatt – bármennyire is hihetetlenül is hangzik – sok arcot most láttunk először élőben!
szeptember 15. 16:09
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!
augusztus 26. 09:56
Ismerj meg minket!
KATA Founder / Non executive director