Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
augusztus 26. 09:56
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!

A kampány célja

Na persze, nem szó szerint mindenki, fókuszban a már regisztrált Bubi felhasználók és a városi biciklizés lehetőségére nyitott budapesti emberek álltak. A kampány fő célja az volt, hogy megerősítsük ennek a közönségnek a fejében azt a gondolatot, hogy a MOL Bubi közbringarendszer esszenciális része a városi életnek, hiszen versenyképes alternatívája a közösségi és az autós közlekedésnek is. Másodlagos, üzleti célként pedig egyértelműen a Bubi felhasználók táborának gyarapítását, az új applikációt letöltők számának növelését és a használat még gyakoribbá tételét tűztük ki célul.

I. felvonás: awareness

A kampány első felében a láthatóság és a széles elérés volt a cél, ehhez olyan nagy elérésű oldalakon és nagy letöltésszámmal rendelkező mobil alkalmazásokban futtattunk fix, idő alapú megjelenéseket, mint az Index, a HVG, a Telex, és a 24.hu. Az utóbbival az app letöltések szempontjából affinis rétegeket tudtunk elérni, amivel csökkentettük a meddőszórás mértékét. Ezt kiegészítettük költséghatékony és célzott programmatic rendszerben futtatott hirdetésekkel, hogy lefedhessük a teljes célcsoportot. Közönségünk médiahasználati szokásait figyelembe véve a mobil megjelenések alapvetően nagyobb hangsúlyt kaptak a teljes kampány során.

II. felvonás: forgalomterelés

Már a kampány első szakaszától nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy minél több potenciális Bubi felhasználót tereljünk a landing oldalra annak érdekében, hogy elősegítsük a bevonódást és részletesen megismertessük célcsoportunkkal az új MOL Bubi funkcióit. Ehhez natív és display programmatic rendszereken futtattuk a hirdetéseinket, illetve Facebook, Instagram, és Google Kereső megjelenések segítségével tereltük a felhasználókat a weboldalra vagy az applikációba.

III. felvonás: konverzió

Ahogy tudatosítottuk az emberekben a megújult MOL Bubi előnyeit, a felhasználóbázis növelésén volt a sor. Ahhoz, hogy a konverziós útvonalon végig tudjuk kísérni az érdeklődőket és ösztönözni tudjuk őket a kipróbálásra, applikáció letöltésre optimalizált kampányokat és Google kereső kampányokat használtunk. Minden megoldás jelentős volumenű új regisztrálót hozott, utóbbihoz kiemelkedően nagy érdeklődés társult, hiszen itt 32%-os átkattintási arány született. A kampány eredményei egyébként minden tekintetben felülmúlták az előre tervezett hatékonysági mutatókat (KPI-okat), hiszen a megjelenések és a kattintások száma mellett a regisztrálók és használók számai is meghaladták a várt értékeket. És ezzel a MOL Bubi kampánynak még nincs vége, ősszel érkezik a folytatás – természetesen annak az eredményeiről is beszámolunk majd!

Legújabb hírek
Idén harmadik alkalommal kértek fel minket, hogy tartsunk a MOL Alapítvány utánpótlás sportolóinak, edzőinek és a szülőknek online továbbképzést a social media felelősségteljes használatáról és brandépítési trükkjeiről.
Péntek 09:37
A tudás úgy jó, ha megosztják. Egyik fő neo-s alapelvünket követve indítottuk útnak webinárium sorozatunkat, ahol a digitális világ rejtelmeivel és trendjeivel igyekszünk megismertetni minden kedves érdeklődőt. Az első felvonásban az elmúlt időszak médiapiaci változásai kerültek górcső alá.
október 11. 10:30
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!
szeptember 21. 16:22
Ismerj meg minket!
Zsuzsa senior media planner
#zsuzsci #elemzés #av #ct #tánc #darts #sütés-főzés