Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
augusztus 26. 09:56
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!

A kampány célja

Na persze, nem szó szerint mindenki, fókuszban a már regisztrált Bubi felhasználók és a városi biciklizés lehetőségére nyitott budapesti emberek álltak. A kampány fő célja az volt, hogy megerősítsük ennek a közönségnek a fejében azt a gondolatot, hogy a MOL Bubi közbringarendszer esszenciális része a városi életnek, hiszen versenyképes alternatívája a közösségi és az autós közlekedésnek is. Másodlagos, üzleti célként pedig egyértelműen a Bubi felhasználók táborának gyarapítását, az új applikációt letöltők számának növelését és a használat még gyakoribbá tételét tűztük ki célul.

I. felvonás: awareness

A kampány első felében a láthatóság és a széles elérés volt a cél, ehhez olyan nagy elérésű oldalakon és nagy letöltésszámmal rendelkező mobil alkalmazásokban futtattunk fix, idő alapú megjelenéseket, mint az Index, a HVG, a Telex, és a 24.hu. Az utóbbival az app letöltések szempontjából affinis rétegeket tudtunk elérni, amivel csökkentettük a meddőszórás mértékét. Ezt kiegészítettük költséghatékony és célzott programmatic rendszerben futtatott hirdetésekkel, hogy lefedhessük a teljes célcsoportot. Közönségünk médiahasználati szokásait figyelembe véve a mobil megjelenések alapvetően nagyobb hangsúlyt kaptak a teljes kampány során.

II. felvonás: forgalomterelés

Már a kampány első szakaszától nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy minél több potenciális Bubi felhasználót tereljünk a landing oldalra annak érdekében, hogy elősegítsük a bevonódást és részletesen megismertessük célcsoportunkkal az új MOL Bubi funkcióit. Ehhez natív és display programmatic rendszereken futtattuk a hirdetéseinket, illetve Facebook, Instagram, és Google Kereső megjelenések segítségével tereltük a felhasználókat a weboldalra vagy az applikációba.

III. felvonás: konverzió

Ahogy tudatosítottuk az emberekben a megújult MOL Bubi előnyeit, a felhasználóbázis növelésén volt a sor. Ahhoz, hogy a konverziós útvonalon végig tudjuk kísérni az érdeklődőket és ösztönözni tudjuk őket a kipróbálásra, applikáció letöltésre optimalizált kampányokat és Google kereső kampányokat használtunk. Minden megoldás jelentős volumenű új regisztrálót hozott, utóbbihoz kiemelkedően nagy érdeklődés társult, hiszen itt 32%-os átkattintási arány született. A kampány eredményei egyébként minden tekintetben felülmúlták az előre tervezett hatékonysági mutatókat (KPI-okat), hiszen a megjelenések és a kattintások száma mellett a regisztrálók és használók számai is meghaladták a várt értékeket. És ezzel a MOL Bubi kampánynak még nincs vége, ősszel érkezik a folytatás – természetesen annak az eredményeiről is beszámolunk majd!

Legújabb hírek
„It’s the most wonderful time of the year!” Igaz még egy hónap, amíg felcsendül az ismerős dallam, sokaknak már elérkezett az év legcsodálatosabb időszaka, a Black Friday akciók ideje! Mint már sok éve, idén is összegyűjtöttük a legkedvezőbb ajánlatokat a HelloBlackFriday.hu oldalon.
november 17. 16:29
Második felvonásához érkezett a Neo Interactive digitális előadás-sorozata. Az elmúlt év social media trendjeit körbejáró kurzus óriási népszerűségnek örvendett, hiszen száznál is többen hallgatták végig előadásunkat. Ha kíváncsi vagy, miről maradtál le, olvass tovább!
november 03. 12:06
Elérkezett a nagy nap! A fizikai kópia után már virtuálisan is kezedbe veheted az elmúlt év legmeghatározóbb digitális média és marketing trendjeit összefoglaló kiadványunkat. Miért érdemes „belelapozni”? Ezért:
november 02. 12:45
Ismerj meg minket!
Robi Back Office Munkatárs
#partizan #AzMegKi