Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2021. augusztus 26. 09:56
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!

A kampány célja

Na persze, nem szó szerint mindenki, fókuszban a már regisztrált Bubi felhasználók és a városi biciklizés lehetőségére nyitott budapesti emberek álltak. A kampány fő célja az volt, hogy megerősítsük ennek a közönségnek a fejében azt a gondolatot, hogy a MOL Bubi közbringarendszer esszenciális része a városi életnek, hiszen versenyképes alternatívája a közösségi és az autós közlekedésnek is. Másodlagos, üzleti célként pedig egyértelműen a Bubi felhasználók táborának gyarapítását, az új applikációt letöltők számának növelését és a használat még gyakoribbá tételét tűztük ki célul.

I. felvonás: awareness

A kampány első felében a láthatóság és a széles elérés volt a cél, ehhez olyan nagy elérésű oldalakon és nagy letöltésszámmal rendelkező mobil alkalmazásokban futtattunk fix, idő alapú megjelenéseket, mint az Index, a HVG, a Telex, és a 24.hu. Az utóbbival az app letöltések szempontjából affinis rétegeket tudtunk elérni, amivel csökkentettük a meddőszórás mértékét. Ezt kiegészítettük költséghatékony és célzott programmatic rendszerben futtatott hirdetésekkel, hogy lefedhessük a teljes célcsoportot. Közönségünk médiahasználati szokásait figyelembe véve a mobil megjelenések alapvetően nagyobb hangsúlyt kaptak a teljes kampány során.

II. felvonás: forgalomterelés

Már a kampány első szakaszától nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy minél több potenciális Bubi felhasználót tereljünk a landing oldalra annak érdekében, hogy elősegítsük a bevonódást és részletesen megismertessük célcsoportunkkal az új MOL Bubi funkcióit. Ehhez natív és display programmatic rendszereken futtattuk a hirdetéseinket, illetve Facebook, Instagram, és Google Kereső megjelenések segítségével tereltük a felhasználókat a weboldalra vagy az applikációba.

III. felvonás: konverzió

Ahogy tudatosítottuk az emberekben a megújult MOL Bubi előnyeit, a felhasználóbázis növelésén volt a sor. Ahhoz, hogy a konverziós útvonalon végig tudjuk kísérni az érdeklődőket és ösztönözni tudjuk őket a kipróbálásra, applikáció letöltésre optimalizált kampányokat és Google kereső kampányokat használtunk. Minden megoldás jelentős volumenű új regisztrálót hozott, utóbbihoz kiemelkedően nagy érdeklődés társult, hiszen itt 32%-os átkattintási arány született. A kampány eredményei egyébként minden tekintetben felülmúlták az előre tervezett hatékonysági mutatókat (KPI-okat), hiszen a megjelenések és a kattintások száma mellett a regisztrálók és használók számai is meghaladták a várt értékeket. És ezzel a MOL Bubi kampánynak még nincs vége, ősszel érkezik a folytatás – természetesen annak az eredményeiről is beszámolunk majd!

Legújabb hírek
A Raja, Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója megérkezett a magyar piacra és minket kértek fel, hogy segítsünk a bevezetésben. B2B célcsoport esetében mindig nagyobb a kihívás, de álltunk elébe, így decemberben el is startolt a célzott kampány!
január 12. 09:43
Előkarácsonyi ajándékként ért minket az a nagyon kellemes meglepetés, hogy Különdíjat nyertünk szolgáltatás kategóriában Az Év Honlapja 2021 pályázaton! A dicsőséget a Helvetic Clinics fogászatnak készített weboldalunkkal érdemeltünk ki.
január 06. 09:40
Az ünnepek sem tántorítottak el minket attól, hogy még a nagy lazítások előtt megtartsuk a 3. digitális előadásunkat. A legújabb webináriumon a globális és hazai esport, valamint gaming piacot vettük górcső alá, hogy kiderítsük, hol tart jelenleg a szegmens és milyen hirdetési lehetőségeket rejt a szakma számára.
január 04. 16:57
Ismerj meg minket!
Dávid BUSINESS UNIT LEADER
#digital #víz #Ross