Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
július 19. 17:09
Kíváncsian vártátok, milyen eredményeket ér el a Ristorante első kizárólag digitális csatornákon futtatott image kampánya? Itt az idő, hogy beszámoljunk róla!

Akik rendszeresen követik legfrissebb híreinket, azok már értesülhettek arról, hogy mi tervezhettük meg a Dr. Oetker Ristorante márkájának első digitális fókuszú kampányát. Egy mondatban összefoglalva: a korábbi, hagyományos megoldásokat használó kommunikációt egy új, nemzetközi koncepció váltotta le 2021 tavaszán, ami kizárólag a digitális csatornákra fókuszált. (Ha még többet szeretnél tudni az előkészületekről, ide kattintva elolvashatod.)

Nem is húzzuk tovább az időt, mutatjuk az eredményeket!

Digitális médiamix

A kitűzött KPI-okat a kampány egyértelműen túlszárnyalta. Az általunk javasolt látványos és változatos formátumok, célzási stratégia és folyamatos optimalizálás eredményeként több, mint 4,5M felhasználót értek el a hirdetések. Bár a kampány fő célja az imidzsépítés és az elérés maximalizálása volt, nagyon jó átkattintási arányt sikerült szállítanunk, amiben elévülhetetlen érdemei vannak az új kommunikációs platformnak is.

A számok igazolták, hogy a fiatalabb célközönség rendkívül jól reagál arra, ha a „Facebookon túli” közösségi csatornákon (Tinder, Snapchat, Pinterest, TikTok, Spotify) is megszólítjuk őket hirdetésekkel. Emellett bebizonyítottuk, hogy ha a kreatívok beleilleszkednek a fiatalok által látogatott platformok (pl.: Gamestar, IGN) összképébe, akkor az könnyedén túlszárnyalja az iparági átlag átkattintási arányt.

Influencerek

A kampány másik fontos építőeleme az influencer kommunikáció beemelése volt a médiamixbe. A már hagyományosnak mondható Instagram megjelenések mellett azokat a platformokat is kihasználtuk, aminek elsődleges felhasználói bázisát a fiatalok jelentik (Twitch, TikTok). A három csatornán összesen másfél millió embert sikerült elérnünk, ami rendkívül jó eredménynek számít.

A két legkiemelkedőbb eredményt Cristijan Twitch gamer és Sápi Vivi TikTokker érte el. Míg Cristijan csatornáján egy hónapon keresztül látható volt a Ristorante logója és pizzái, amivel összesen 345 ezer embert ért el, Sápi Vivi videójával minden várakozásunkat túlszárnyalta. A cikk írásának idején ez a szponzorált tartalom már 130 ezer kedvelésnél, valamint 932 ezer megtekintésnél járt – ezek a számok a szponzorált tartalmaknál kiemelkedő eredménynek számítanak.

https://www.tiktok.com/@viviensapi/video/6964807573828603142

Amire büszkék vagyunk

Filák Olivér, a Dr. Oetker digitális menedzsere elmondta: „A változatos médiamix hatékonyan támogatta mind az üzleti mind pedig a kommunikációs céljainkat. A kívül-belül megújult online aktivitással nem csak új területekre merészkedtünk, de megtettük az első sikeres lépéseket is a márka megfiatalításának irányába. Az influencer kampány eredményeire különösen büszkék vagyunk, ugyanis a meggyőző számok mellett minőségi tartalmak születtek, melyek egyaránt dicsérik a jól kiválasztott véleményvezéreket és a hatékony projektmenedzsmentet is”

Legújabb hírek
A villámgyorsan változó digitális világgal tankönyvek néha nehezen tartják a lépést, így nem jön rosszul, ha az egyetemen szakmabeliektől, első kézből is érkezik néhány infó. Juci és Feri ebben próbált segíteni, amikor a tavalyi online óra után idén végre élőben mesélhetett digitális trendekről a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatóinak. Vajon hívnak még minket? A cikkből kiderül!
Kedd 16:22
A legtöbben a második hullám kezdete óta nem láttuk egymást személyesen. Bár már tökélyre fejlesztettük a home office-olást, kár lenne tagadni, hogy mennyire hiányzott mindannyiunknak a személyes kontaktus. Főként, hogy az elmúlt időszak nagy változásai miatt – bármennyire is hihetetlenül is hangzik – sok arcot most láttunk először élőben!
szeptember 15. 16:09
A nyár elején szőröstől-bőrüstül megújult a fővárosi közbringa szolgáltatás. A MOL Bubi alapjaiban újult meg: könnyen tekerhető kerékpárokkal, felhasználóbarátabb regisztrációval, vadonatúj appal és weboldallal, valamint kedvező árakkal igyekezett letarolni Budapest utcáit. Mi pedig gondoskodtunk róla, hogy a digitális térben mindenki tudomást szerezzen erről!
augusztus 26. 09:56
Ismerj meg minket!
EVELIN senior social media account manager
#socialmedia #fitness #utazas #süni #binge #hallyu