2023. MÁJUS
Önálló gasztroinfluencer-portfólió létrehozásáról tett bejelentést a NuHeadz.
A nyugat.hu hírportál partneri megállapodást kötött az Adaptive Mediával.
2023. JÚNIUS
Az Ads Interactive értékesíti az ujszo.com hirdetési felületeit.
2023. AUGUSZTUS
Az Ad Max Hungary az Azerion stratégiai partnere lett, és ezzel új üzletágként elindult a gaming témájú natív videók értékesítése a sales house-nál.
2023. SZEPTEMBER
A Microsoft Advertising magyarországi natív inventoryja is az Ad Max portfóliójának része lett.
2023. OKTÓBER
Márkaegységesítés keretében az Aleph Group legtöbb márkája Aleph néven folytatja. Ez itthon a Httpool by Alephet érinti.
2023. NOVEMBER
A NuHeadz influencerügynökség NuHeadz Events néven új üzletágat indított, amely a portfólióba tartozó influencerek önálló estjeinek megszervezésével foglalkozik.
2023. DECEMBER
A moly.hu-val bővült az Ads Interactive portfóliója.
Az Infinety elindította automatizált, időjárás-alapú geotargetálási szolgáltatását a programmatic- és a klasszikus displaykampányokban.
2024. JANUÁR
Bővült az Adevinta CMH displayportfóliója: az év elejétől az ingatlan.com, március 19-től pedig a Vatera felületeit is a sales house értékesíti.
Az Infinety megújította együttműködését az Integral Ad Science ad verification szolgáltatóval.
A kirandulastippek.hu csatlakozott az Ads Interactive-hoz.
Az Atmedia portfóliója az nb1.hu és a sport365.hu oldalakkal bővült.
2024. FEBUÁR
A Mediaworks portfóliója is elérhető az Ad Max Hungary natív hálózatában, melyhez 2023 júliusában már a Nemzeti Sport is csatlakozott.
Tovább bővült az Atmedia sportportfóliója: a sales house értékesíti az eredmenyek.com hirdetési felületeit is.
2024. ÁPRILIS
Wolt Ads néven indított hirdetési szolgáltatást a Wolt. A kereskedő partnerek kizárólag a felhasználók tényleges vásárlásai után fizetnek. Megújult az Atmedia logója és teljes kommunikációs arculata.
Önálló gasztroinfluencer-portfólió létrehozásáról tett bejelentést a NuHeadz.
A nyugat.hu hírportál partneri megállapodást kötött az Adaptive Mediával.
2023. JÚNIUS
Az Ads Interactive értékesíti az ujszo.com hirdetési felületeit.
2023. AUGUSZTUS
Az Ad Max Hungary az Azerion stratégiai partnere lett, és ezzel új üzletágként elindult a gaming témájú natív videók értékesítése a sales house-nál.
2023. SZEPTEMBER
A Microsoft Advertising magyarországi natív inventoryja is az Ad Max portfóliójának része lett.
2023. OKTÓBER
Márkaegységesítés keretében az Aleph Group legtöbb márkája Aleph néven folytatja. Ez itthon a Httpool by Alephet érinti.
2023. NOVEMBER
A NuHeadz influencerügynökség NuHeadz Events néven új üzletágat indított, amely a portfólióba tartozó influencerek önálló estjeinek megszervezésével foglalkozik.
2023. DECEMBER
A moly.hu-val bővült az Ads Interactive portfóliója.
Az Infinety elindította automatizált, időjárás-alapú geotargetálási szolgáltatását a programmatic- és a klasszikus displaykampányokban.
2024. JANUÁR
Bővült az Adevinta CMH displayportfóliója: az év elejétől az ingatlan.com, március 19-től pedig a Vatera felületeit is a sales house értékesíti.
Az Infinety megújította együttműködését az Integral Ad Science ad verification szolgáltatóval.
A kirandulastippek.hu csatlakozott az Ads Interactive-hoz.
Az Atmedia portfóliója az nb1.hu és a sport365.hu oldalakkal bővült.
2024. FEBUÁR
A Mediaworks portfóliója is elérhető az Ad Max Hungary natív hálózatában, melyhez 2023 júliusában már a Nemzeti Sport is csatlakozott.
Tovább bővült az Atmedia sportportfóliója: a sales house értékesíti az eredmenyek.com hirdetési felületeit is.
2024. ÁPRILIS
Wolt Ads néven indított hirdetési szolgáltatást a Wolt. A kereskedő partnerek kizárólag a felhasználók tényleges vásárlásai után fizetnek. Megújult az Atmedia logója és teljes kommunikációs arculata.